Anderspr0 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tittel sier alt :-) har sett det før, men husker det ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Alpha omega? Edit: Nei, det blir jo selvfølgelig feil. Brainfart! Endret 18. juni 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Ser vel heller ut som en lambda Edit: Lambdatattovering er visst noe i retning homofile rettigheter (LGBT) http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_symbols#Lambda Endret 18. juni 2014 av Feh Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det er Vinmonopolet sin logo når flaska er vendt opp-ned.og tømt. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Min første tanke var "Half-Life". Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Eg også trur det er en lambda, men eg får ikkje den streken på toppen til å stemme. Eg kan ikkje sjå å finne noken font som bruker ein slik strek på toppen. Skal tru om det er eit band eller liknande som bruker denne versjonen som eit symbol for bandet? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg tenker Spartans... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Litt anna skrifttype. Bokstaven lambda (eller liknande) inni ein sirkel er sikkert brukt i fleire tilfelle. Ikkje sikkert det er meint å bety noko heller. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det tegnet jeg lenket er lambda i stor bokstav. Den som brukes i half-life logoen er lambda i liten bokstav. Det greske alfabetet har også versaler og minuskler. Henholdsvis Λ og λ. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Eg kan ikkje sjå å finne noken font som bruker ein slik strek på toppen.Designere lager ofte sine egne fonter, eller modifiserer eksisterende for at de skal passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå