Gå til innhold

Hard core eminem fans?

asad

Anbefalte innlegg

*riste på hodet*

Hva vil det si? At du fikk en post til på telleren? :o

Edit: der fikk jeg en post til :o

Og der fikk jeg en til...

Det var mer ment som "riste på hodet over "folk" som bare bryr seg om penger og bitches.."[/quote

Bryr DU deg så mye om fred og solidaritet? Gjør du noe for freden?Hjelper du andre på noen slags måte ( non profit) ? jeg vil tippe at du ikke gjør det. Men tanken of fred og alt det der er jo en fin tanke.

Gi meg money and bitches. oh jeg er i himmelen. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som noen sa her tidligere, Det skal litt mot til for å inrømme at man liker musikken til Eminem, siden det er så mange som hater den.... Bullshit, Jeg driter i om folk ikke liker musikken til Eminem. Synes det er digg uansett jeg. Greit nok at det er meget komersiell type musikk da, men det er fete tekster og utrolig bra beats... så hva er det egentlig ikke å like?

Siste albumet var det feteste hittil da, noe Dr. Dre skal ha all ære for

(nei, jeg er ikke 14år :D )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Som noen sa her tidligere, Det skal litt mot til for å inrømme at man liker musikken til Eminem, siden det er så mange som hater den.... Bullshit, Jeg driter i om folk ikke liker musikken til Eminem. Synes det er digg uansett jeg. Greit nok at det er meget komersiell type musikk da, men det er fete tekster og utrolig bra beats... så hva er det egentlig ikke å like?

Siste albumet var det feteste hittil da, noe Dr. Dre skal ha all ære for

(nei, jeg er ikke 14år :D )

Den er ikke så kommersiell. Den er bare så bra at det er så vanvittig mange som liker den.

Lenke til kommentar

Bryr DU deg så mye om fred og solidaritet? Gjør du noe for freden?Hjelper du andre på noen slags måte ( non profit) ? jeg vil tippe at du ikke gjør det. Men tanken of fred og alt det der er jo en fin tanke.

Gi meg money and bitches. oh jeg er i himmelen. :D

Jeg er ingen redd-verden-fyr... Jeg gjør det jeg kan, gir penger til veldedige formål, utrliggere og andre som trenger det. Innsattsen ligger mest i politikken, gidd å bry deg, gidd å gjøre noe for å fremme de riktige ideene. Politisk sett er jeg ikke organisert, mest fordi jeg ikke vil være bundet til ett partis tanker og ideer til en hver tid, men jeg ligger et sted mellom SV, RV og AP. Hvem er det som har brukt mye a sin tid på å forsvare amnesty og f.eks Operasjon Dagsverk her på forumet? Er ikke det å gjøre en innsatts? Det handler om å få folk til å innse hvor viktig det er å hjelpe andre, og slutte seg til massene. Folkemasser er makt...

Vel det ble ingen direkte oversikt over hva jeg GJØR, det har vi allerede en (stengt) tråd om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...