Gå til innhold

Hard core eminem fans?

asad

Anbefalte innlegg

Når til og med en moderator rister oppgitt på hodet, bør du ta et hint...

Hvilken moderator? HÆ?

Jeg refererte til denne kommentaren i syv søstre tråden:

Folk som faktisk har et seriøst svar til denne tråden har for lite å finne på :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg misliker eminiem (eller hvordan han nå skriver det), sterkt. Mest fordi jeg hater trynet til fyren, men også fordi han skriver så sinnsykt mye dritt i sangene sine og fordi han tror han er så tøff når han i grunn er en redd liten kid

Sa han som startet denne tråden... :roll:

:lol: bra quota :lol:

Jeg lurte egentlig bare på om det var noen som LIKTE em her, jeg visste fra før av at han blir "hata" av mange. Jeg var egentlig heller ikke innteresert i å "diskutere" musikken hans og om han "suger" eller ikke. Sånt blir man aldri enig om. Men det er greit å høre andres meninger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Syns Eminem er en genial låtskriver og ufattelig bra teknisk rapper. Selv om dere som misliker at han klager og banner for mye ikke er vant til annet en det lille dere lærer av engelske grunntermer på barneskolen, må dere ta i betraktning at han har vokst opp i et ganske tøft miljø og det er ikke mye pensnakk i slike strøk. Videre har en del andre rappere konstatert at nesten ingen er i nærheten av Eminem når det kommer til selve rappingen. Om tekstene hans blir likt eller ikke er en personlig smaksak. Dere må ikke gå rundt å tro at alle låtene hans reflekterer ham som person. Han kan si han hater homser i det ene øyeblikket og synge en duett med Elton John i det andre.

Det faktum at han er i stand til å få dere til å hate ham bare ved hjelp av tekstene hans viser at han har evnen til å påvirke. Selv det krever talent.

Med ett publikum identifiserer seg med tekstene og faktisk liker det han synger om seg selv blir det som terapi. Han blir hørt... av millioner.

Lenke til kommentar
Put your mothafuckin' hands up and follw me! :woot:

Putt dine morraknullede hender opp og følg meg... :roll:

Næh, det må være den første settningen jeg har sett som ikke funker om du oversetter den til norsk! :roll:

Jeg synes at den funker jeg, hehe.

wh1t3inc. : Bra sagt.

Lenke til kommentar

Tja.. synes egentlig ikke Eminem er verst. 50Cent og alle de andre rapperne som benytter seg av nakne chicks for å selge bedre synes jeg er det verste. Hater i grunn rap, men jeg synes Eminem er noe av det bedre når det gjelder amerikansk rap/hip-hop. Alle andre synger jo kun om "money and bitches".

Lenke til kommentar

Jepp.. er tydeligvis det folk vil ha. Putt en gangstah-niggah i et rom, sleng inn noen utknulla black ho's, penger som drysser ned fra taket, et par niggas til som røyker tjall. Sånn lager du en rap-video. Musikken... "kewl" beat + "wazzap niggah.. putya hands in the air niggah, before i fuck u up!" = total sellout.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...