Jonki Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 eminem sutrer og klager for mye . hater han så ¤#"¤#&%¤/& Slike neandertal kommentarer er så grasalt irriterende! Når emnefeltet helt klart er ute etter å få kommentarer fra "hardcore eminem fans", hvorfor må du komme å si slike ting? Du vet det vil skape frustrasjoner hos mange som faktisk liker eminem, og du vet tråden vil ende opp som en krangletråd så snart noen kaster en slik brannfakkel. Det blir så dumt når du åpenbart gjør det for å provosere... vel, det er ikke bare meg som sier at eminem suger. jeg skal innrømme at jeg provoserer, men at jeg skaper "frustrasjon" hos eminem fans er det mest latterlige at jeg hørt! men som lubb sier : alle har rett til å si sin mening. ikke sant miCro? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Så start en tråd hvor folk kan si sin hjertens mening om eminem, og få ut dine tanker om mannen der. Det trådstarter lurte på var om det fantes noen som likte eminem her på forumet, han spurte ikke om det fantes mange som ikke kunne utstå fyren. Jeg sier det igjen, om denne tråden hadde omhandlet black-metal o.l og jeg for eksempel sa hvor utrolig dårlig denne musikken var, og at jeg hatet dimmu borgir osv., ikke kom å si at dette hadde gått stille hen... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Så start en tråd hvor folk kan si sin hjertens mening om eminem, og få ut dine tanker om mannen der. Det trådstarter lurte på var om det fantes noen som likte eminem her på forumet, han spurte ikke om det fantes mange som ikke kunne utstå fyren. Jeg sier det igjen, om denne tråden hadde omhandlet black-metal o.l og jeg for eksempel sa hvor utrolig dårlig denne musikken var, og at jeg hatet dimmu borgir osv., ikke kom å si at dette hadde gått stille hen... jada, den er grei! men jeg er ikke den eneste som sier at eminem suger. hvis denne tråden hadde handla om dimmu borgir og du hadde sagt at de sugde,ja vel, det er jo din mening! :wink: la oss slutte med argumenteringa/kranglinga og si : no hard feelings and lets us be friends eller no? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Beklager at jeg trakk ut deg som eksempel, for du var jo slettes ikke alene. Så la oss begrave stridsøksen og si oss ferdig med det, selv om jeg ikke er helt enig i din antakelse om at black metal fansen ikke ville ha rynket på nesen av kommentaren min, men men. Life's a bitch and then you die... :wink: Lenke til kommentar
lubb Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Isteden for å si at eminem suger kan vi foreksempel si, eminem er ikke så veldig super duper kjempe bra. Da blir ingen sure, eller hva? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Å si "Eminem suger (hytte penis (hihi))", er ikke å ytre en mening - snarer er det det å fastlå at han suger, er det ikke? Jeg synes det er helt greit å synes at noe(n) suger, men det å bestemme det for alle andre synes jeg bare blir litt lamt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Denne tråden ble slikt alle de andre musikk trådene på hw.no Eg skal slutte å diskutere musikk her siden det er få ting som kan få meg til å bli mer forbanna enn musikk diskusjoner. Hip hop 4 life! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hip hop 4 life! Word my wigga! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hip hop 4 life! Word my wigga! Ehh correction. Ligga. As in latino? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hip hop 4 life! Word my wigga! Ehh correction. Ligga. As in latino? /me didn't know that.. Men utrykket jeg brukte var wigger (du skjønte kanskje det?), så det ble jo nesten riktig da.. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg var helt syk fan av han før.-. skulle tru jeg hadde følelser for han.. seriøst.. jeg skremte meg selv.. hehe men ikke nå.. nå er det metallica Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det skal litt mot til å inrømme at man liker Eminem når så mange folk sier de hater han. Men jeg syntes faktisk den nye CD'en hans var utrolig bra, er noe av det veldig lille hip-hop'en jeg hører på. Jeg vet at vennene mine hadde ledd av meg hvis jeg hadde sagt dette, men han lager faktisk bra musikk Og dette kommer fra en med Metallica avatar! Personlig så hater jeg ikke eminem, jeg har jo aldri truffet ham, så jeg vet ikke hvordan han er som person, men "musikken" hans er helt lam... Hardcore, blackmetal, heavy metal ruler.... Bare min mening... :-) Å fader, tilgi meg for jeg har syndet Det er leeeeeeeenge siden jeg hørte på Eminem, jeg hører på Metallica hver dag, men jeg klarer også å se at andre typer musikk kan være bra for det. Fordi jeg elsker Metallica over all annen musikk betyr ikke det at jeg MÅ synes all Hip Hop er piss. Det virker som om mange er redd for å inrømme at de faktisk liker andre typer musikk fordi de er redd for å bli driti ut. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Enig med sebdude. Selv hører jeg på utrolig mye forskjellig musikk. Selv om jeg helt klart foretrekker Heavy Metal/Hard Rock, klarer jeg helt fint å både høre og like annen form for musikk. Mange av vennene mine skjønner ikke at det går an, enten hører man på (f.eks) hip hop og hater rock, eller omvendt ... Jeg ser ikke helt logikken i å prøve å skjule at du liker forskjellig musikk i alle fall. :-? Ang. topic, har ikke så veldig mye i mot Eminem selv. Synes han har laget mye bra musikk, men er nok ikke han jeg hører mest på. Men for å si det på en annen måte, jeg har hørt værre musikk enn Eminem der ute! (sikter bl.a. til en viss Sean Paul, som befinner seg på toppen av min "hatliste" akkurat nå... men det er en helt annen diskusjon) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg misliker eminiem (eller hvordan han nå skriver det), sterkt. Mest fordi jeg hater trynet til fyren, men også fordi han skriver så sinnsykt mye dritt i sangene sine og fordi han tror han er så tøff når han i grunn er en redd liten kid Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 O M F G!! :riste på hodet: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg misliker eminiem (eller hvordan han nå skriver det), sterkt. Mest fordi jeg hater trynet til fyren, men også fordi han skriver så sinnsykt mye dritt i sangene sine og fordi han tror han er så tøff når han i grunn er en redd liten kid Sa han som startet denne tråden... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Syv søstre er familie underholdning, noe som eniem ikke er. Hvem setter seg ned med familien på en lørdag for å høre på han? Det kan da ikke sammenliknes Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Syv søstre er familie underholdning, noe som eniem ikke er. Hvem setter seg ned med familien på en lørdag for å høre på han? Det kan da ikke sammenliknes Syv søstre er spekulativt.. men nok om det. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg sammenlikner det ikke, jeg bare konstaterer at du ikke eier smak og tar derfor overhodet ikke din mening i denne saken seriøst. Når til og med en moderator rister oppgitt på hodet, bør du ta et hint... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Når til og med en moderator rister oppgitt på hodet, bør du ta et hint... Hvilken moderator? HÆ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå