Gå til innhold

Hard core eminem fans?

asad

Anbefalte innlegg

Er det noen hard core eminem fans her på forumet? Virker som de fleste har en mening om han, og fordi han er kjent tillater de seg å snakke dritt om han. Så lurer jeg på om det er noen som digge musikken hans her? Jeg gjør det ihvertfall. Fyren er helt genial. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal litt mot til å inrømme at man liker Eminem når så mange folk sier de hater han. Men jeg syntes faktisk den nye CD'en hans var utrolig bra, er noe av det veldig lille hip-hop'en jeg hører på. Jeg vet at vennene mine hadde ledd av meg hvis jeg hadde sagt dette, men han lager faktisk bra musikk

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke noe spesielt imot han. Hører ikke på musikken hans, og syns mediaoppstyret blir litt for opphauset og blasert, men samtidig så rapper han IKKE om ho's and bitche'zz, ikke om gullkjedene eller bentleyen sin og så videre. Dette bidrar til at jeg syns han er en av de bedre "kommersielle" rapperne. Hvis jeg skal høre på lignende musikk hører jeg på Grandmaster Flash, Sugarhill gang osv. Oldschool!

Lenke til kommentar
eminem sutrer og klager for mye . hater han så ¤#"¤#&%¤/&  :evil:

Slike neandertal kommentarer er så grasalt irriterende! Når emnefeltet helt klart er ute etter å få kommentarer fra "hardcore eminem fans", hvorfor må du komme å si slike ting? Du vet det vil skape frustrasjoner hos mange som faktisk liker eminem, og du vet tråden vil ende opp som en krangletråd så snart noen kaster en slik brannfakkel. Det blir så dumt når du åpenbart gjør det for å provosere...

Lenke til kommentar

Da får han starte en "hardcore eminem hatere"- tråd elns, for det er ingen vits å forpeste tråder med slike idiotiske kommentarer, for det er faktisk grenser for hva ytringsfriheten kan ta på seg av skyld. Hva tror du hadde skjedd om jeg uttalte meg på hans vis i en tråd dedikert til Metallica fans?

Lenke til kommentar
Det skal litt mot til å inrømme at man liker Eminem når så mange folk sier de hater han. Men jeg syntes faktisk den nye CD'en hans var utrolig bra, er noe av det veldig lille hip-hop'en jeg hører på. Jeg vet at vennene mine hadde ledd av meg hvis jeg hadde sagt dette, men han lager faktisk bra musikk

Og dette kommer fra en med Metallica avatar!

Personlig så hater jeg ikke eminem, jeg har jo aldri truffet ham, så jeg vet ikke hvordan han er som person, men "musikken" hans er helt lam...

Hardcore, blackmetal, heavy metal ruler....

Bare min mening... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...