GNUfan Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Den er sluppet! Full og patch Er det bare meg ( og SlackHat ), eller er denne kernelen MYE raskere? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Merker ikke stor forskjell fra -test7. Jeg bare sitter og venter på at karene skal fikse APIC og ACPI for nforce2, jeg. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Der kjørte vi 2.6-test8 her også 8) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen som vet når stable kommer? har ISDN så det er litt slit å laste ned store ting. Må mase på venner med bredbånd... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror neppe det er fastsatt noen dato. Der er vel heller når Linus får følelsen av at den er ferdig. Har du 2.6-testX er det vel uansett bare å laste ned en liten patch når neste oppdatering kommer. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hehe, max.. Jeg har test4 på systemet mitt, men jeg får laste ned en test8 patch og kompilere den for det nye Gentoo systemet mitt nå Laptopen hjemme kompilerer 2.4.22 akuratt nå (eller, er vel ferdig) som en egen sikkerhets kernel.. Jeg har også kompilert inn preemtive osv patchene slik at 2.4 kernelen min er litt raskere (for desktop og media bruk).. Så jeg gleder meg til å se hvordan patchene fungerer Må bare kompilere noen store programmer som XFree86, Gnome/KDE eller noe i den duren før jeg får testet det.. Uffda... :S Men iiiik, jeg håper 2.6 vil være en rask rev i forhold.. Kanskje jeg burde kompilere en gammel 2.2 kjerne som 386 først for å så gå til en optimalisert 2.6 Dét hadde sikkert vært herlig :] Jaja, får prøve det en annen gang Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 2.6 er endel kjappere enn 2.4 ja 8) Trenger bare bootsplash nå. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 2.6 er endel kjappere enn 2.4 ja 8) Trenger bare bootsplash nå. Jeg har også bootsplash patchen inn i 2.4 kernelen.. Kan denne brukes på 2.6? sikkert ikke, trenger ikke prøve.. Men uansett, jeg tror ikke 2.6 vil virke så mye raskere når jeg allerede har preemtive og den andre patchen jeg ikke husker kompilert inn i 2.4.22 kjerna mi. Disse to tingene er visst hvorfor 2.6 skal være så mye mer responsivt enn 2.4, men jeg har dem jo i 2.4! Lenke til kommentar
Magne_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen som vet når stable kommer? har ISDN så det er litt slit å laste ned store ting. Må mase på venner med bredbånd... Tja, linus spyttet ut i et interjvu her for litt siden at final nok kommer mot slutten av 2003.. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 2.6 er endel kjappere enn 2.4 ja 8) Trenger bare bootsplash nå. Jeg har også bootsplash patchen inn i 2.4 kernelen.. Kan denne brukes på 2.6? sikkert ikke, trenger ikke prøve.. Men uansett, jeg tror ikke 2.6 vil virke så mye raskere når jeg allerede har preemtive og den andre patchen jeg ikke husker kompilert inn i 2.4.22 kjerna mi. Disse to tingene er visst hvorfor 2.6 skal være så mye mer responsivt enn 2.4, men jeg har dem jo i 2.4! Preemptive og den andre patchen hjelper den, ja, men det er jo så vanvittig mye som er skrevet om i 2.6! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen som vet når stable kommer? har ISDN så det er litt slit å laste ned store ting. Må mase på venner med bredbånd... Tja, linus spyttet ut i et interjvu her for litt siden at final nok kommer mot slutten av 2003.. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Høres ut som det fortjener å bli en 3.0 release (som diskutert før). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå