RBKFFKHFK Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ta kontakt md denne personen via MSN, skriv på engelsk, siden han er fra fotballens fødested: [email protected] Fortell han at hvilket lag du vil ha, loginnavnet på FIFA, og du er klar for online Ligaen http://www.geocities.com/carrmylord2001/ps...line_league.txt På denne siden finner du hvilke lag som er tatt, basis oppsettet for ligaen, og regler. Bli md! 8) Dt her blir bra! Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hørtes genialt ut det der. Nesten så jeg må handle meg ps2... Nei, får vel holde meg til xbox og gode venner da det faktsik koster litt for ps2. Lykke til iallefall. Lenke til kommentar
Zeldamaster Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Skulle gjerne være med, er helt konge i fifa!! Men dessverre har jeg bare en gc og xbox Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er FIFA2004 ute til PS2 nå?? :o Lenke til kommentar
Agres Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei.. Spillet er nok ikke ute ennå, men det ser ut som disse er ute i god tid Syntes dette så interessant ut... kjøper jeg spillet blir jeg definitivt med i ligaen, men vet ikke om jeg "orker" bruke penger på det. Får se på reviewene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå