Gå til innhold

En full MP av Vice City?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det kommer en "full" mp-mod til GTA eller Vice City.. Siden det er veldig vanskelig å få synkronisert all trafikken i byen. Det blir rett og slett for mye informasjon som skal overførest over nettverket. I GTA2 gikk det såvidt an å spille multiplayer over et 100Mbit LAN, men det hendte ofte at spillet kom ut av sync.

Lenke til kommentar
Tviler på at det kommer en "full" mp-mod til GTA eller Vice City.. Siden det er veldig vanskelig å få synkronisert all trafikken i byen. Det blir rett og slett for mye informasjon som skal overførest over nettverket. I GTA2 gikk det såvidt an å spille multiplayer over et 100Mbit LAN, men det hendte ofte at spillet kom ut av sync.

Skjer aldri med meg!

Lenke til kommentar

Skjer aldri med meg!

Da har du ikke spillt nok. ;)

Lenke til kommentar

Har også prøvd MP-mod'en, må si den ikke er noe særlig spennende.

Det høres veldig tøft ut på papiret å spille mot en kompis i samme by.

Men i realiteten kjører man bare rundt i ørska og leiter etter kompisen sin, mens han gjør det samme. Plutselig! Der er han!! HAHAH!! NÅ SKAL DU DØØØ---- (dau).

Og så respawner man på forskjellige plasser, og begynner å lete pånytt for å få sett kompisen sin i 5 sekunder til.

Temmelig meningsløst spør dere meg. Ikke er det noen folk å meie ned heller. Waste of time.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...