Gå til innhold

En full MP av Vice City?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det kommer en "full" mp-mod til GTA eller Vice City.. Siden det er veldig vanskelig å få synkronisert all trafikken i byen. Det blir rett og slett for mye informasjon som skal overførest over nettverket. I GTA2 gikk det såvidt an å spille multiplayer over et 100Mbit LAN, men det hendte ofte at spillet kom ut av sync.

Tviler på at det kommer en "full" mp-mod til GTA eller Vice City.. Siden det er veldig vanskelig å få synkronisert all trafikken i byen. Det blir rett og slett for mye informasjon som skal overførest over nettverket. I GTA2 gikk det såvidt an å spille multiplayer over et 100Mbit LAN, men det hendte ofte at spillet kom ut av sync.

Skjer aldri med meg!

Skjer aldri med meg!

Da har du ikke spillt nok. ;)

Har også prøvd MP-mod'en, må si den ikke er noe særlig spennende.

Det høres veldig tøft ut på papiret å spille mot en kompis i samme by.

Men i realiteten kjører man bare rundt i ørska og leiter etter kompisen sin, mens han gjør det samme. Plutselig! Der er han!! HAHAH!! NÅ SKAL DU DØØØ---- (dau).

Og så respawner man på forskjellige plasser, og begynner å lete pånytt for å få sett kompisen sin i 5 sekunder til.

Temmelig meningsløst spør dere meg. Ikke er det noen folk å meie ned heller. Waste of time.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...