HatOBjekt Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har spilt mp av Vice City, men det var uten folk i gatene å slikt, har det kommet en patch/mod som gjør at man kan linke på en full versjon av spillet? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg har leitet etter MP mod'en en stund.. hvor fant du den?? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Her finner du MP GTA VC! http://www.multitheftauto.com/ Enjoy! Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg fant mod'en til vice city på pc'n til en kompis Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tviler på at det kommer en "full" mp-mod til GTA eller Vice City.. Siden det er veldig vanskelig å få synkronisert all trafikken i byen. Det blir rett og slett for mye informasjon som skal overførest over nettverket. I GTA2 gikk det såvidt an å spille multiplayer over et 100Mbit LAN, men det hendte ofte at spillet kom ut av sync. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tviler på at det kommer en "full" mp-mod til GTA eller Vice City.. Siden det er veldig vanskelig å få synkronisert all trafikken i byen. Det blir rett og slett for mye informasjon som skal overførest over nettverket. I GTA2 gikk det såvidt an å spille multiplayer over et 100Mbit LAN, men det hendte ofte at spillet kom ut av sync. Skjer aldri med meg! Lenke til kommentar
slettern Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 har mp vice city jeg å. men etter at jeg la inn noen biler får jeg ikke spilt det igjen. har fjerna bilene men fortsatt funker det ikke Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tviler på at det kommer en "full" mp-mod til GTA eller Vice City.. Siden det er veldig vanskelig å få synkronisert all trafikken i byen. Det blir rett og slett for mye informasjon som skal overførest over nettverket. I GTA2 gikk det såvidt an å spille multiplayer over et 100Mbit LAN, men det hendte ofte at spillet kom ut av sync. Skjer aldri med meg! Da har du ikke spillt nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har også prøvd MP-mod'en, må si den ikke er noe særlig spennende. Det høres veldig tøft ut på papiret å spille mot en kompis i samme by. Men i realiteten kjører man bare rundt i ørska og leiter etter kompisen sin, mens han gjør det samme. Plutselig! Der er han!! HAHAH!! NÅ SKAL DU DØØØ---- (dau). Og så respawner man på forskjellige plasser, og begynner å lete pånytt for å få sett kompisen sin i 5 sekunder til. Temmelig meningsløst spør dere meg. Ikke er det noen folk å meie ned heller. Waste of time. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Er helt enig. Dessuten hakker det endel, dersom men er mer enn 2 på 100 mb bit LAN, iallefall hos meg...! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Slutt å klag på denne moddn Selv om det er masse feil er det en av de morsomste net spillene jeg har spilt Og det er kommet en stunt map nå og det er rått! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 En av grunnene til at det fortsatt "lagger" så mye er pga dårlige netcodes. Husk at mod'en fortsatt bare er versjon 0.2.2, altså langt ifra ferdig.. /me venter spent på versjon 0.4 som visstnok skal ha mye bedre netcodes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå