Gå til innhold

Vanvittig rendering i Liquid Edition

Anbefalte innlegg

Jeg jobba litt med ett prosjekt i går kveld, gjorde noe fargekorrektur, med en ny-installert Liquid Edition. Når jeg skulle fortsette med prosjektet nå nettopp, ble alt av klipp rød (øverst på tidslinjen) og måtte tydligvis rendres av en eller annen grunn.. :cry: Render-monitorien ville ikke rendre noe, selv om jeg trykte på "Start rendering" eller "Include yellow slices".. (bilde)

What's wrong? Jeg får mulighet til å redigere videre når det er slik!! *argh* :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobbet med prosjektet senest i går, og da gikk alt fint!

I 'Wide' ligger det som gjør at jeg får 16:9-look.. aka letterbox..

Jeg gikk til desktop'en i Edition, og sletta alle rendrerte filer, for å prøve å rendre på nytt, gikk ikke. Fikk samme røde linje over hele prosjektet.

Lenke til kommentar

Så absolutt!! Var helt gira på Premiere, intil jeg fikk prøvd Edition hos et firma av en bekjent. Da gikk alle ukepengene til sparing til Edition! Og nå som Liquid Edition kom, ble det jo så absolutt ingen tvil hvem som falt mitt hjerte nærmest.. (ble litt Shakespare detta gitt.. ;))

Lenke til kommentar

Er det ikke noe demo utgave av dette programmet da?? Slik at jeg faar prove det i et par dager.... Det er jo en ny 19" 192T til vi snakker om her!

Har jo ikke pengebingen til onkel skrue jeg da, skil at jeg har raad til og feile......

Lenke til kommentar
Er det ikke noe demo utgave av dette programmet da?? Slik at jeg faar prove det i et par dager.... Det er jo en ny 19" 192T til vi snakker om her!

Har jo ikke pengebingen til onkel skrue jeg da, skil at jeg har raad til og feile......

Kontakt Videoutstyr AS og snakk med de om pris.

Du kan oppgradere fra Adobe Premiere 5.x (eller nyere), DV500/Pro-ONE, Edition 4.x og Pinnacle Studio DeLuxe versjon 8.

I en tidsbegrenset periode kan du også oppgradere fra samtlige versjoner av Pinnacle Studio 8 - men vær snar; denne muligheten har du kun ut oktober 2003! Har du en av disse versjonene, snakker vi om "gi bort pris".

Les mer HER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...