$k$ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 når jeg starter opp i windows 2k pro, får jeg denne feil meldingen: Error No language support detected! vet noen hvordan jeg får den bort?? takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Bruker du DAEMON Tools? Avinstaller og reinstaller av denne kan visstnok hjelpe. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 det stemmer ganske bra det ja hårek. husker broren min holdt på med Deamon Tools en gang. da det ble noe galt med Windows så måtte installasjonen repareres, da kom denne feilmeldingen. dette er fordi at reperasjonen sletter programmet, men allikevel vil den prøve å starte etter reprasjonen. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 tuusen takk for svar!Men jeg har ikke det programmet... avinstalerte det for en stund siden.... så nå at jeg hadde feilpostet men men... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ingen som vet en annen løsning?? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 er det virkelig helt tomt..... ingen andre som har hatt samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå