Gå til innhold

DVD ND 1300, hvilke plater bruker du?

Ar2

Anbefalte innlegg

Hvilke plater har du god erfaring med å bruke på din ND1300 DVD brenner? Jeg har akkurat forsøkt en TDK DVD+r uten vellykket resultat.

Jeg har firmware 1.08, funnet her : http://www.cdrinfo.com/Sections/Firmware/L...stWhat=ND-1300A

Denne tråden har mange gode innlegg : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6&highlight=tdk

Kort spurt: Hvilke plater bruker du på ND1300(a), og hvor kjøper du dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en nec1300a + en spindel med 100 princo 4x dvd-r plater. Jeg har nå brent rndt 40 av dem, 30 til film og 10 til data og har ikke hatt problemer med noen så langt. Data-dvd'ene blir lest av en Plextor dvdrom, filmene blir spilt på en billig jvc stuespiller - alt uten noe som helst problemer.

Jeg vet nå at Princo har et frynsete rykte, men for meg har dette vært problemfritt så langt.

Lenke til kommentar

Verbatim og data safe plater..Har handlet de med komplett.

Er de eneste 2 merker jeg har prøvd på min ND1300,jeg har siste firmware på den..Har enda ikke hatt en feilbrenning på den.

Har for det meste lekt meg med Verbatim DVD+RW plater.

Prøver blant annet og finne ut om jeg kan lage vcd og brenne på dvd og få min stue dvd spiller til og lese de (hadde vert kult og få en 5-6 filmer på en plate)..

Lenke til kommentar

jeg kjøpte 50 Princo 4x DVD-R plater samtidig som jeg kjøpte brenneren, har bare brennt ca 8 av disse, men de har funket (har vel og merke brennt på 2x, da jeg vet at 4x er problematisk med dem)

jeg kjøpte også noen Traxdata plater på chlas ohlo...err svensken, og de funket bra (er visst på "recommended media" lista til NEC da..)

bruker no hacked 1.06 fra NEC

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...