Ar2 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvilke plater har du god erfaring med å bruke på din ND1300 DVD brenner? Jeg har akkurat forsøkt en TDK DVD+r uten vellykket resultat. Jeg har firmware 1.08, funnet her : http://www.cdrinfo.com/Sections/Firmware/L...stWhat=ND-1300A Denne tråden har mange gode innlegg : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6&highlight=tdk Kort spurt: Hvilke plater bruker du på ND1300(a), og hvor kjøper du dem? Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg kjøpte en nec1300a + en spindel med 100 princo 4x dvd-r plater. Jeg har nå brent rndt 40 av dem, 30 til film og 10 til data og har ikke hatt problemer med noen så langt. Data-dvd'ene blir lest av en Plextor dvdrom, filmene blir spilt på en billig jvc stuespiller - alt uten noe som helst problemer. Jeg vet nå at Princo har et frynsete rykte, men for meg har dette vært problemfritt så langt. Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Verbatim og data safe plater..Har handlet de med komplett. Er de eneste 2 merker jeg har prøvd på min ND1300,jeg har siste firmware på den..Har enda ikke hatt en feilbrenning på den. Har for det meste lekt meg med Verbatim DVD+RW plater. Prøver blant annet og finne ut om jeg kan lage vcd og brenne på dvd og få min stue dvd spiller til og lese de (hadde vert kult og få en 5-6 filmer på en plate).. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg kjøpte 50 Princo 4x DVD-R plater samtidig som jeg kjøpte brenneren, har bare brennt ca 8 av disse, men de har funket (har vel og merke brennt på 2x, da jeg vet at 4x er problematisk med dem) jeg kjøpte også noen Traxdata plater på chlas ohlo...err svensken, og de funket bra (er visst på "recommended media" lista til NEC da..) bruker no hacked 1.06 fra NEC Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Bruker kun Verbatim! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Bruker kun Verbatim! jeg og Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Har nå kjøpt Verbatim "DataLifePlus" +R og samme i 2,4 +RW og begge typer funker helt fint Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Trenger ikke å kjøpe 4x Verbatim,de er jo svindyre.. Bruker verbatim 2,4x og bruker CopyToDVD på 2x for å være sikker.Funker som f...! Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Har forsøkt å brenne dvd film på Verbatim DVD -RW 2X. Det funket ikke. Det gikk bra å brenne datafiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå