unwill Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei, Etter å ha brukt Microsoft Outlook en stund er jeg lei, den er grei, men siden så mange bruker den så blir sjansen større for å få "virus". Jeg ser egentlig etter et enkelt program som støtter både imap og pop3. Ellers så trenger den ikke å ha så veldig mange funksjoner. Kan jo være grei med en eller annen slags spam-filter også, men ikke nødvendig. Hva bruker dere? Noen anbefaling? Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 selv bruker jeg bare Outlook jeg. mulig jeg går over til noe annet i XP, men i W2K blir det bare Outlook, MS outlook så klart. ikke express. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Mailwasher og MS outlook Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg bruker MailWasher og Outlook. Da kan du slette mistenkelige mail fra serveren. Har ikke lasta ned ett eneste virus fra mailserveren etter at jeg begynte å bruke MailWasher. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Syntes Outlook Express er grei jeg, bruker også Mailwasher, genialt program. Slet veldig med mye "windows update" mailer, snakk om 30-40 pr dag, etter jeg blokkerte avsenderne og "bouncet" mailene har de slutta Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg bruker MS Outlook og Avast! Antivirus sin virus-i-mail-fjerner Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ja, jeg bruker MS Outlook og Norton sin E-mail skanner og Norton sin spamfilter. funker fett det. får ikke noe virus enda iallefall Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Incredimail. Helt kult mailprogram med masse xtra stuff. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 The Bat. Utrolig funksjonell. http://www.ritlabs.com/ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Pocomail (og Norton mot uønskede saker). Lenke til kommentar
merkur Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Synes Incredimail er bra jeg Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Microsoft Outlook 2003. Har bruk for alle gruppevare funksjonaliteten innebygd i Exchange så...da er vel ikke utvalget så stort. Men liker nå Outlook jeg da. - Ralek - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå