CosworthPower Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Klarte å laste ned HOTBAR her en dag,når jeg fant ut at jeg var på vei til å laste ned dette ca halvveis så avbrøt jeg. men etter at jeg restartet maskinen så kommer Hotbar frem under søkefeltet på Websiden,finner ikke Hotbar under Legg til og fjerne programmer i Kontrollpanelet så jeg lurer på hvordan jeg skal få det bort?? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg ville prøvd med Ad-aware. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Du finner det ikke under programmer? Mulig det ligger avinstall der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tror det er en uninstall på det ja. Mener det var det faren min hadde... Hvis ikke så har du adaware og spybot Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Takker! Ad Aware gjorde susen.. Har aldri brukt noe slik før.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Takker! Ad Aware gjorde susen.. Har aldri brukt noe slik før.. Sier sitt... I disse tider bør alle kjøre Ad-Aware/spybot osv en gang i uken minst for å ikke lage masse unødvendig trafikk på internett samt å forsinke egne maskiner og syte på forumene Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Takker! Ad Aware gjorde susen.. Har aldri brukt noe slik før.. Konge det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå