Mephisto- Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 webcammet mitt funker ikke, jeg tror selv at det er irq feil som gjør det (noe jeg har hatt problemer med lenge). Det følgende skjer når jeg plugger i cammet: Pcen finner og installerer cammet alt går som smurt men så starter jeg cammet, da klikker musa, ingenting annet... jeg har prøvd før å fått hjelp med irq problemene, fra nestesn alle jeg kjenner og alle jeg ikke kjenner, ingen klarer å fikse det, så jeg tenkte kanskje noen har et forslag til hvordan jeg i hvertfall kan få cammet til å fungere... jeg bruker xp... 750 duron 256 sdram gf2 asus v7700 noen fler spm? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Format c:? Tuller ikke men som du sier...du har prøvd det meste.... TaZ Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ser ingen annen løsning jeg heller sånn i forbi farten.. ville nok formattert, for og fått renska opp... Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg har formatert... og jeg har prøvd 2000... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 hadde samme problem, er visst problemer med via chipsettet og visse webcams.. nå har jeg annet HK så ikkeno problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå