Gå til innhold

Godt tastatur uten håndleddstøtte?


Anbefalte innlegg

Det skal brukes i åpent landskap og derfor viktig at er så godt som støyfritt. I dag bruker jeg Logitech Illuminated som fungerer gret da jeg har vent meg til lave taster med godt mellomrom etc. (altså ikke kompakttastatur).

 

Det behøver ikke ha nummertastatur da jeg sjelden bruker det. Ellers at kvaliteten er god. Gjerne trådbasert men om trådløst ikke BT.

 

Noen gode tips?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen gode tastaturer som er støyfrie. Selv om du tar et membrantastatur så kommer mesteparten av lyden fra fingertuppene dine som klasker mot selve knappen. Man kan fint bråke mye, selv om man ikke en gang trykker knappene ned. Det finnes sånne myke, fleksible silikon tastatur og disse bråker ikke, men er ikke gode å skrive på.

 

Jeg skriver mye og fort, så personlig er min anbefaling å kjøpe akkurat det tastaturet du ønsker og ikke bry deg for mye om åpent landskap. Har de som sitter rundt deg et problem med lyden, så får de ta på seg headsettet :p

 

Det at du skal sitte med et elendig tastatur og muligens jobbe mindre effektivt bare for å redusere lyden noen få db er for meg tullete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke redusere støyen mer enn den er i dag.

 

Derfor, både ift. støy og kvalitet, nevnte jeg Logitech Illuminated som et eksempel på hva jeg bruker på jobb i dag og ser som bra nok på begge områder til de oppgavene jeg utfører der.

Tastaturer som er i dette sjiktet på dette blir da godt nok for denne bruken.

 

Åpen for produktforslag :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...