AimAr Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei, jeg har et kjempeproblem. PC'n min driver å restarter seg helt uten forvarsel. Av og til kan den gå i noen min, men somoftest rekker den ikke å bli ferdig med bootingen av windows engang. Jeg tviler på det har noe med windows'en å gjør siden den re-starter når jeg er inni bios også. Den pleier å komme inni en sirkel der den restarter etter noen få sekunder. Sist gang jeg prøvde å starte den så ville den ikke starte i det hele tatt. Jeg har prøvd å re-sette bios, uten lykke. Tempraturen på cpu'n er normal. Dette problemet kom bare helt plutselig uten jeg har innstalert noen hardware i det siste. Jeg misstenker at det er strømforskyningen som er røket. Jeg har lagt merke til at strømforsyningen er litt temperert når maskinen er avslått, kan dette være et sympton? Pluss det kommer et veldig lavt "psss" når jeg stikker strømkontakten med spenning inni bakpå, men det er kansje normalt? Unnskyld for litt dårlig forklart.... Noen som har noen aning/ide om hva det kan vær så vær så snill å skriv det.... Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 leste faktisk om det på de psu trådene på dette forumet. er nok psu en som er fucket jah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå