eXpanium Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 sorry til gutta bak amobil men eg synest siden ikkje er god nok. derfor spør eg om ka slags sider dere andre her på forumet pleier vere på for å hente info om mobiler som kjem og som har komt. endel ting eg misliker med amobil: -søkefunksjonen er ikkje god nok. finner absolutt ikkje det eg søker etter.( kan vere for at det ikkje ligger i databasen i det heile tatt!) (gamle amobil designet funket bedre. kunne finne gamle artikler og sånn.) -nyhetsarkivet suger, viss det er en post eg husker for en stund siden eg vil finne fram igjen for å lese den en gang til, så finner eg den ikkje uansett søren. -oppsettet av nyhetsarkivet er dårlig. en nyhet blir på topp sjølvom det ikkje er den nyaste nyheten. -for lite oppdateringer vedrørende kommende moddeler. -viss eg skal ha info om noke eg lurer på er google.com et bedre alternativ enn amobil. det som irriterer meg mest er vel søkefunksjonen/nyhetsarkivet(oppsett)/lite info om komende produkter. amobil har masse bra også, men eg har berre fokusert på det negative(trøtt, kjem rett fra jobb) det eg lurer på er alternative sider til amobil siden eg ikkje synest denne sida er tilstrekkelig nok info på. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 sjølv om det ikkje er så masse forskjell, så synest eg hardware.no sida fungerer mykje bedre. :-? Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 skreiv posten ganske seint i går, så regner med ingen fikk den med seg...reposter derfor... Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Bumping er ikke tillatt - tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg