trym13 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg har tenkt meg et antec kabinett med vidnu med vifteplass på sia.. og jeg lurte på om vis jeg kjøper en uv reaktiv vifte og ikke bruker noe uv lys på den.. den vill da bli gjennomsiktig iks ? (skal ha den det = menvis jeg bestemmer meg for og sette lys i den vifte.. hva trenger jeg ? hva skal jeg kjøpe ? er foressten vanelig neon lys det samme som uv!?! takk på forhånd Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ja? litt hjelp hadde vært fint Lenke til kommentar
resac Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Å hjelp skal du få.... (iallefall litt), vanlig neon lys (katoder) fungerer ikke som UV, du må ha UV katoder... og viften.. jo den er delvis gjennomsiktig.. altså ikke helt blank, jeg har en blå UV vifte og uten belysning har den en blå-aktig farge, men du kan likevel se igjennom den! Håper dette kan hjelpe deg! PS: tar jeg helt feil... så rett meg! Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 jotakk det hjalp men veit du hvor jeg kan skaffe et blått uv lys ? :o Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ehh.. UV er en farge - ultra fiolett. Det er en farge som ligger utenfor det spekteret mennesker kan se. Lenke til kommentar
deereman83 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heisan Uv lys,katoder, neon, fås alle kjøpt på microplex.no eller globalcool.no.. UV finnes endten som rør, vifte deksel eller led spread... Visst du sender meg en mail skal jeg senne deg bilde av et kabinett som jeg personlig har bygget, moddet & overklokket;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå