doofus Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 At disse journalistene ikke kan klare å holde promo versjonene vekk fra nettet. Denne versjonen mangler visst bare siste brett. Doofus Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er kun 5 brett i promo'n og i fullversjonen så skal det være med minst 9 brett, så det stemmer nok ikke helt. Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 noen som vet når dette spillet skal komme i butikkene? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 noen som vet når dette spillet skal komme i butikkene? 7. november viss alt går etter planen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg promper på promo versjoner! Call of Duty er vel ett av de få spillene jeg må ta meg råd til å kjøpe på student "lønningen" i høst.. Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hallo? Call of Duty har 24 missions fordelt på 3 Camps... Tenkte jeg bare skulle opplyse om det... Det Sår det jaffal i demoen... Og spillet er rett og slett drittøøøft... Demoen var råbra.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hallo? Call of Duty har 24 missions fordelt på 3 Camps...Tenkte jeg bare skulle opplyse om det... Det Sår det jaffal i demoen... Og spillet er rett og slett drittøøøft... Demoen var råbra.. Ohh.. såpass. Leste et preview der dem hadde testa ni av dem så jeg sa "minst 9" Lenke til kommentar
slettern Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 demoen var konge. gleder meg til det kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå