BUGS_Y Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Prøver igjen med dette problemet mitt...har MSI745 Ultra HK oppdatert til nyeste bios AMI ver 1,6 denne maskinen skal stå som en server uten tastatur/mus...problemet er at det i bios ikke er noe som heter "Halt on Error" derav kommer den kjekke beskjeden under posting "Keybord Error Hit F1 to resume" Er det på noe sett og vis mulig og få dette til og virke uten KB/mus??? Begynner og plage meg betraktelig dette problemet nå :-? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 tja du kan dra ut key board etter oppstart, eller så kan du i bios endre til at den ikke skal halt on errors (kan dette på mitt asus kort) kan du ikke gjøre sistnevnte kan kanskje en biosflashhjelpe etter at du har lest i manualen Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 problemet er at denne maskinen blir stående litt utilgjengelig så det er ingen løsning med å dra ut KB...vet at bios som regel har Halt on errors men ikke denne biosen..har oppdatert til nyeste å... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå