Gå til innhold

Bærbar PC til rundt opp til 15 k

Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Skal selge min stasjonære maskin. Så skal jeg isetedet ha en bærbar.

Men jeg er ikke så inne på det bærbare markedet. Men har tenkt litt over ting og tang jeg kan tenke meg.

Intel Centrino

+/- 256 mb ram

DVD

Infrarød

God skjerm

Har dere noen gode forslag til hvilken jeg skal velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.dell.no du velger privatkunde og bærbare, tastaturet kan ikke måle seg med vanlige tastatur.

Harddisken min klikka etter 6 uker, jeg ringte og 3-4 dager etter lå det en ny harddisk i posten, men du må høre på ventemusikk i 20 minutter før du kommer igjennom.

Ellers virker den helt bra !

Lenke til kommentar

ikke no å si på dell, fikk en defekt på skjermen, ble fiksa på 2 dager...hentet og levert med budbil :)

dell har lokale verksted gjennom InfoCare på de fleste steder, så du slipper å sende dem til pokkerivold for å få dem fikset :)

eneste er at Dell sin 8600 ennå ikke har muligheten for å få en skikkelig BRA skjerm, slik som 8500 hadde/har (1920x1200 oppløsning)...i min mening er ikke 1280x800 nok på en 15'' på en bærbar...skriften blir SVÆR... og du får ikke "ultrasharp" typen i så liten/stor oppløsning...(tro meg, forskjellen på ultrasharp/ikke er enorm! sinnsykt bra fargegjengivelse i forhold til andre LCD skjermer, meget bra synsvinkel og lysstyrke i forhold også!

edit: ah, dell har sluttet å tilby 1920x1200 skjermen på 8500 også nå...trist..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...