Totenkopf Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg hører hovedsaklig paa Black Metal (Dimmu Borgir, Old Mans Child og støff) men av en eller annen grunn har DC' downloads mappa mi en tendens til å bli fylt med Death- og Heavy Metal også , så jeg hører da en del paa det også Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja det var det mye rare greier. BarneTV og atomic kitten? :o som eg sa er det mange faktorer som skyldes min samling av musikk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 med andre ord... du hører på danseband ? :o Vikingarna var yndlingen min da jeg var liten... Min playlist. Har bare adda alt jeg har av *.mp3 der, tror jeg, så den er ganske stygg. Det er sourcen til siden også. Tør nesten vedde på at ingen har en tilnærmet lik playlist som meg. Trur ikke jeg gidder å Poste min liste akuratt nå, den er på akuratt 5480 sanger: sangen som spiller nå er Die Toten Hosen -All for the sake of love (Alles aus Liebe) , sang 1024 er : faktisk Marylin Manson Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 hører en del på rock og metal Lenke til kommentar
do'h Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 band og musikere jeg hører på Moby Prodigy Fatboy Slim Underworld musikk jeg hører på Rave Motown og anet werd shit Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Techno, trance, Dance, litt rock, pop, r&b, rap o.l. Er så mange artister jeg hører på, gidder ikke å ramse opp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er vel mest rock i forskjellige varianter det går i her. Et band dere MÅ høre på: Dream Theater. De er så extremt teknisk avanserte at når de går av scenen ryker det av fingrene deres. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er vel mest rock i forskjellige varianter det går i her. Et band dere MÅ høre på: Dream Theater. De er så extremt teknisk avanserte at når de går av scenen ryker det av fingrene deres. Oj, glemte nesten Dream Theater. Hvis dere ikke har hørt noe av dem, gå og last...em, kjøp.. The Glass Prison Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det jeg hører på er vel Cyberpunk,Darkwave og en del Metal. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg hører på det aller meste faktisk. Men det som ligger på singellistene suger som oftest helt hinsides. Men av og til sniker det seg inn noe bra der også Alt fra Norah Jones til Darkthrone er mine favoritter Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ahh... på tide å ta fram telletråd-blues -playlist'en. Stængas - av ovenfor nevnte, dog noe dulgt skrevet, årsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg