DaRe_deVIl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vis jeg kjøper demovare på komplett og den ikke funker, mangler VIKTIGE kabler, ledningers osv! Gjelder angrefristen da? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ja. den gjelder også om den IKKE har viktige mangler Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 mangler det noe er det forbrukerkjøpsloven, men ikke gå rundt å pek på den, send heller en hyggelig mail der du forteller situasjonen og ber dem om å hjelpe deg med manglende utstyr. Angreretten gjelder i 14 dager om du lurte på det (den gjelder ikke om du betalte over disk) Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Om det er demo eller ikke bryr de seg ikke en møkk om. Samme hyggelige serviceinstilte gjeng som jobber der. Jeg hadde et demo hovedkort som ikke virket helt som det skulle, og de tok det inn, undersøkte det og sendte meg et nytt. Null problem Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ok, takker for svar! Noen som har lagt merke til at det er extra mange abit kort der? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja, det har vi lagt merke til......... :-? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Brutterens Abit NF7S v2.0 havner nok der snart ... ... håper han får tilbake noe annet enn Abit. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vis jeg kjøper demovare på komplett og den ikke funker, mangler VIKTIGE kabler, ledningers osv! Gjelder angrefristen da? Angrefristen på 14 dager gjelder ALLTID ved kjøp over nett (privatperson kjøper fra bedrift, ikke person <--> person ) Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ingen fare ved å kjøpe demo hoved kort! Fikk et MSI kn7a delta-l i helga og det funger perfekt! Forrige gang var det et ABIT kr7a også det var et demokort, and still going strong.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå