Gå til innhold

Hercules Radeon9800 PRO


Anbefalte innlegg

Nei, min mening er at vi datagodtfolk skal hode oss til de som kan jobben sin, så kan elkjøp,expert osv. selge vaskemaskiner.(og gode overklokkingskjøleskap :lol: )

 

Nettopp! Å kjøpe datautstyr på El-kjøp/Expert er som å kjøpe bil på Rema 1000.

 

Du kan kjøpe PC-er på Rema, så det er nok ikke lenge til du ser en gigantisk SUV til salgs hos Rema på hjørnet. 199 990,- (typisk rema-pris) :D

 

EDIT: Natti!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, min mening er at vi datagodtfolk skal hode oss til de som kan jobben sin, så kan elkjøp,expert osv. selge vaskemaskiner.(og gode overklokkingskjøleskap :lol: )

 

Nettopp! Å kjøpe datautstyr på El-kjøp/Expert er som å kjøpe bil på Rema 1000.

De selger ikke bil på rema!

Men du kan jo prøve og gå på rema og kjøpe bil,så kan jeg dra på elkjøp og kjøpe r9800pro så kan vi se hvem som er mest fornøyd

Lenke til kommentar

De selger ikke bil på rema!

Men du kan jo prøve og gå på rema og kjøpe bil,så kan jeg dra på elkjøp og kjøpe r9800pro så kan vi se hvem som er mest fornøyd

 

Jeg vet ikke om jeg skal ta det der som en dårlig spøk eller ren dumhet. Av høflighet velger jeg det første, og så får du selv avgjøre hva folk skal tro om deg ut i fra hva du gjør.

 

Selvsagt selger de ikke bil på Rema, og det er jo heller ikke poenget. For de som mot formodning ikke har forstått poenget mitt så kan jeg jo fortelle følgende: Poenget var at hvis de hadde solg bil på Rema, hadde det da betydd at de hadde god peiling på området? NEI!!! Rema er billig, og tjener ikke på service men at de er billig. Det samme gjør El-kjøp, og da kan en jo selv tenke seg hva som kan skje hvis skjermkortet kjøpt på El-kjøp blir ødelagt og en går for å få et nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...