ikkeno Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 når jeg spiller spill som cs blir fargene veldig mørke og jeg kan omtrent ikke se persone hvis de er i en skygge. gamma og brightnes er allerede satt opp på max noen der ute som hvet hva som kan gjøres. takker for alle svar Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Du kan 1) oppgi hvilket system og hvordan skjerm du har. 2) Slutte å spille cs eller 3) du kan se på instillingene på skjermkortet ditt. 4) Se om du kan stille noe på skjermen eller 5) Du kan instalere Powerstrip Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 som sagt ovenfor sjekk skjermen, du kan også sjekke om du har adobe gamma et eller annet eller lignende proggrammer (vet at et annet finnes husker bare ikke hva det var for, det er dusinvis av dem) FIner du ikke dette prøv å legge inn skjermkortdriver på nytt Lenke til kommentar
corky Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ATI skjermkort? Legg da inn ATI control panel" eller noe slikt. Der kan du bedre stille inn fargene skjermkortet skal vise. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ogeller du kan endre topic til noe mer passende :wink: Lenke til kommentar
Chryzo Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 prøv å slå på lyset . . . Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 slutt å spill CS la naa gutten spille cs hvis han har lyst da... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Av åtte svar er det tre fornuftige, tre idioter og to som klager på topic eller idiotene. Bra statistikk gutta... Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 du kan også slutte å drikke all denne trespriten nei som beskrevet hent ned enten detonation driverne til nvidia for ett geforce skjermkort eller hent ned kontrol panelet til at vis det er ett ati kort gå dereter inn på egenskaper for skjerm og trykk på advance (for xp stil på "brightness" dereter start spillet gjør dette til det er lyst nok for deg. evt still opp contrasten og lys styrken på skjermen er ett annet alternativ Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg skrev: spill som cs. mener ikke at det er bare cs men alle spillene jeg spiller. har en eller annen gammel statoil skjerm og gforce4 mx440 with agp8x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå