tek73 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Med fare for å bli regnet som komplett idiot har jeg 4 spørsmål angående redigering i moviemaker. 1. Hvordan legge til flere filer? 2. Hvordan klippe en fil der du vil? 3. hvordan "sveise" sammen flere filer? 4. hvordan lagre det du har laget. Svarene bør være som grunnlegende instruksjoner ettersom det burde være åpenbart at jeg har manglende evne til å sette meg inn i dette. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Programmet har en hjelpefunksjon, vil du ikke lese der er det på tide å bli kvitt leketøyet og finne et annet lettfattelig program. Man lærer ved å prøve seg fram, og heller spørre når man sitter fast. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ikke og det er grunnen til at jeg spør. Først har jeg prøvd på mange måter og dra flere filer og sveise dem sammen uten at jeg fikk gjort annet enn å "svitsje" mellom filene. Deretter prøvde jeg å kutte en fil uten at noe skjedde. har du da noe konstruktivt å komme med admin Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Bruk hjelpefunksjonen på venstre side. Det er så enkelt at .... ja du sjønna... 1. Sett inn filer 2. Redigerfilm 3. Lagrefilm du berre trykker deg fram på dei 3 punkta i wmm. (kansje det ikkje står akkurat det eg har skreve, men noke i den dur.) Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 takk zoOom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå