MechWalker Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei! Mulig dette temaet har blitt tatt opp før, jeg har søkt men har ikke funnet svar på mitt spørsmål. Jeg lurer på hvordan man kan legge ut videostreaming via webkamera på hjemmesiden sin. Finnes det noen enkle programmer som bidrar i stor grad til dette? Har prøvd et program som heter webcamXP, men det vil seg liksom ikke. Jeg er abonnent hos NextGenTel. Hjelp mottas med stående applaus og hylende jubel!! Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det enkleste er vel å bruke Windows Media Encoder. Velg Encode from device... http://www.microsoft.com/windows/windowsme...oad/default.asp Adressen blir da IP-adressen + eventuell port du velger. Den defaulter til :8081 tror jeg... Skal du ha den på en webside, sett opp et ActiveX object med din IP:port. Funker veldig bra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Husk at activeX sansynligvis blir en verkeblemme for MS nå da Men blir det et sånt møkkaformat som bar IE klarer? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hmm, ja, lurer på hvordan de kommer til å løse det. Eller om de i det hele tatt gidder å bry seg til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå