Gå til innhold

Ukjente Mobiler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det et poeng for deg å prøve flest mulig tlf ?

Ell absolutt ha en tlf som ingen andre har ??

Hvis det er grunnen for at du har mobil i det hele tatt synes jeg synd på deg, trodde mobilen var til å ringe og sende sms med jeg ? Mulig jeg tar feil men.

Send pm til molna, han virker jo til å skaffe mobiler som ikke er ute i Norge.

Slutt å vær så negativ!

For over 5 år siden så var mobilen til for å ringe og sende sms med, men det var da, og ikke nå! tidene forandrer seg og det samme gjør mobilene.

Nå kan man bruke mobilen til så mangt eks: høre på radio, sende mms, kommunisere via bluetooth/infrarød, se på videklipp, ta opp videoklipp og snart kan vi også se på film/tv med mobilen.

Og en ting til..det er ikke ALLE som syns det er like kult med en mobil som alle andre har.

Og det du sier om "Er det et poeng for deg å prøve flest mulig tlf"? vel, du sitter selv på 3 mobiler og har tidligere hatt 12 forskjellige mobiler! I mine øyne så ser det ut som om du skifter mobiltelefon endel ganger i løpet av året.

Lenke til kommentar
og ja, Samsung E700 vil ha en IR port, men man kan ikke sende bilder over IR, dessverre :(

Hvor har du fått dette fra? Stemmer det, kan noen andre bekrefte/avkrefte? IR er jo ganske standarisert... og det går seff an å sende bilder over IR, det gjør jeg stadig vekk. Det som kan være, er at Samsung ikke har klart å lage software som gjør det, men da kan man vente en oppgradering der, kanskje?

Dermed er de firbånds, eller quad-band som Motorola kaller det så fancy!

Hva ellers? Quad står for quadruple, altså firedobbel. Det er jo den naturligste betegnelsen å bruke? Ikke mer fancy enn "Triband" iaf. :)

Lenke til kommentar
On the whole the camera is very pleasing. Photos can be transferred to the phone with a help of software included in the standard delivery kit. You can’t transfer pictures via IrDa. One can synchronize all records from organizer, phonebook, SMS and MMS-messages.

Det er her jeg har fått det fra, www.mobile-review.com Hadde vært rart om det ikke gikk ann, men det står her at det ikke går ann.. :shrug:

Lenke til kommentar

Her er det noen brukere:

There is one way to up- and download images and tones. This can be done using EasyStudio and an Infrared connection.

You will have to set up your computer with a infrared connection first though.

Originally posted by canocep

First of all you can of course download and upload pictures and images and melodies to and from your phone by using the EASYSTUDIO pc connectivity software, this task is very very easy, I use IRDA to connect to my PC.

Han i Mobile-review har foretatt testen på en prototype. Disse brukerene har kjøpt den nylig.

Lenke til kommentar
Dermed er de firbånds, eller quad-band som Motorola kaller det så fancy!

Hva ellers? Quad står for quadruple, altså firedobbel. Det er jo den naturligste betegnelsen å bruke? Ikke mer fancy enn "Triband" iaf. :)

Kunne kanskje virke som ironi, men jeg mente at det var et fancy ord. Dualband og triband høres ganske døllt ut, mens quadband er ganske nice! :-) Fins det forresten noen direkte norsk oversettelse som ikke høres helt banan ut?

Lenke til kommentar

50 timer standby er bra nok for meg. Jeg lader den hver natt alikevel. Men hvilke funksjoner får jeg ikke brukt når den ikke er i 3G nettverk? Jeg får filmet, men ikke ha en film samtale. Noen som vet om den har IR og sånn kortleser så du får tatt i ekstra minnekort i den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...