Hea|ix Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hvordan klokker jeg rammen min til ddr500 uten at jeg klokker cpu'en? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 går ikke Har ikke nForce2-kortene mulighet for å stille CPU:MEM ratio til 2:3 og 4:5? Trodde NF7-S hadde det hvertfall. Uansett gir det liten/ingen og kanskje mindre ytelse siden det å kjøre CPU og minne asynkronisert på nForce2 ikke er særlig lønnsomt når man tenker ytelse. Vet uansett ikke om IC7-G har deisse valgene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 går ikke Har ikke nForce2-kortene mulighet for å stille CPU:MEM ratio til 2:3 og 4:5? Trodde NF7-S hadde det hvertfall. Uansett gir det liten/ingen og kanskje mindre ytelse siden det å kjøre CPU og minne asynkronisert på nForce2 ikke er særlig lønnsomt når man tenker ytelse. Vet uansett ikke om IC7-G har deisse valgene. 2:3 og 4:5 gir lavere minnehastighet, 5:4 gir høyere Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Uansett om det er 5:4 eller 4:5 som er "det rette" så vil minnet være overklokket så lenge det kjører på en høyere frekvens enn prosessor hvis FSB er satt til default. Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 mitt msi k7n2 delta ilsr fikser overklokking av ram, i små mengder, uten og måtte overklokke cpu.. Nforce brikkesett.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Les nå SIG...en hans Han Har P4 system ikke Nf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå