DevN Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kom over en side jeg kunne laste ned noen copyright sanger, i en html fil som fulgte med sto det at de måtte slettes etter 24 timer. Ehh? Er nå vel mange som ville beholde sangen da? Med filen fulgte det et html-dokument, ei .reg-fil og selve mp3 filen da. Er nå vel ingen som kan vite om jeg sletter den etter 24 timer? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nei, de kan ikke finne det ut, men P2P er vel like greit Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 om du ikke sletter dem er det vel faktisk et lovbrudd, det blir nesten som å stjele! men bevares, jeg ville gjort det samme Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kom over en side jeg kunne laste ned noen copyright sanger, i en html fil som fulgte med sto det at de måtte slettes etter 24 timer.Ehh? Er nå vel mange som ville beholde sangen da? Med filen fulgte det et html-dokument, ei .reg-fil og selve mp3 filen da. Er nå vel ingen som kan vite om jeg sletter den etter 24 timer? ehh .. i norge er det lov å laste ned musikk .. så hvorfor bry seg? (sorry for bumping) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kom over en side jeg kunne laste ned noen copyright sanger, i en html fil som fulgte med sto det at de måtte slettes etter 24 timer.Ehh? Er nå vel mange som ville beholde sangen da? Med filen fulgte det et html-dokument, ei .reg-fil og selve mp3 filen da. Er nå vel ingen som kan vite om jeg sletter den etter 24 timer? ehh .. i norge er det lov å laste ned musikk .. så hvorfor bry seg? (sorry for bumping) Det visste jeg ikke.. Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er lov å laste ned musikk, men ikke å dele med andre. En ny lov som vil forby nedlasting er på vei, men heldigvis er Valgerd så treig at loven har blitt utsatt *grin* Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 heh, siden loven kommer fra EU så vil den nok ikke bli utsatt særlig lenge. Kan ikke nedlegge veto (selv om vi har muligheten til det) må vite! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er lov å laste ned musikk, men ikke å dele med andre. En ny lov som vil forby nedlasting er på vei, men heldigvis er Valgerd så treig at loven har blitt utsatt *grin* Det er kun lov å laste ned kopibeskyttet musikk til eget bruk. sånn for å poengtere det. Musikk du laster ned har du ikke lov til å dele med andre, spille eller bruke i offentlig sammenheng og heller ikke selge videre, selge som din egen osv osv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 "Eget bruk" er ett nokså vidt begrep. begrepet innebefatter venner og familie. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 "Eget bruk" er ett nokså vidt begrep. begrepet innebefatter venner og familie. Det er sant, og et godt argument for å kunne dele alt du eier og har med hw.no sin uoffisielle DC-hub. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kom over en side jeg kunne laste ned noen copyright sanger, i en html fil som fulgte med sto det at de måtte slettes etter 24 timer.Ehh? Er nå vel mange som ville beholde sangen da? Med filen fulgte det et html-dokument, ei .reg-fil og selve mp3 filen da. Er nå vel ingen som kan vite om jeg sletter den etter 24 timer? etter nærmere "etterforskning" har jeg funnet ut at internettsidene logger IP'en din og sjekker dataen din for de copyrightede låtene. Dette regnes vel som "inbrudd", men det står vel noe om det med liten skrift. Har fått en del blocks fra disse selskapene med Peer Guardian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå