Svendsen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Er det mulig med ASP å laste opp bilder fra hardisken. Slik som man kan her med avataren sin? Eller må man bruke "script/program" for det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeps. deter mulig. men da må du bruke filobjektet i ASP. du kan sjekke denne siden på aspin.com. den gir deg en mengde script med mulighet for opplasting Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Takk skal du, er bare å begynne å leite da Noe erfaring? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ja... har endel erfaring med ASP men for å være helt ærlig har jeg ikke helt funnet ut av hvordan jeg skal få lastet opp bilder på en enkel måte. (har lett igjennom en mengde forskjellige scripts). holder på med en acces-database hvor leg har lagt inn hele dvd-samlingen min og skal også ha mulighet for å laste opp cover-bilde av de forskjellige filmene. er ferdig med stort sett alt annet, men har ikke helt fått til bildeopplastingen.... iallefall ikke slik jeg vil ha den. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har ikke testa det enda, men har laget et par portaler med asp og database. SÅ har litt erfaring. Men det er det med opplasting til server jeg lurer på nå da. Synes ASP er helt konge jeg, skjønner ikke at folk klager så fælt på det. Er jo lett og. Har ikke testa så my php enda, men tror det har noe med at jeg liker asp godt. Men er vel det at det er et MS produkt og du er jo ikke kul hvis du ikke hater dem Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har laget hjemmesiden min i php så harbrukt begge deler. synes ASP er det raskeste og enkleste å bruke.... Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 bare et tips til deg som lagde DVD database.. det beste er å laste opp bildet i en egen mappe, og ikke som et OLE objekt i databasen.. DB'en blir egranne stor og træg etterhvert da Må man ikke bruke noe som ASP Upload? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har en egen mappe med bilder som jeg har kopiert over manuelt. men jeg satser på å finne et script (eller eventuelt lage et selv) som kopierer bildene jeg laster opp til denne mappen.... Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tror nok denne adressen kan være til hjelp for deg ttp://stardeveloper.com/articles/display.html?article=2001042501&page=1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 takker. ser ut som dette er det jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå