enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Skal blåse bort litt penger på en mp3 spiller. Har ikke så stor oversikt over spillere, men vil ha en liten spiller, helst med radio og "mass storage" mulighet (fungerer som ekstern harddisk). De jeg har sett på er MPIO FL100 og MPIO FY200 FL100 får veldig bra kritikk, men jeg har ikke funnet noe på FY200. Noen som har noe å si på den (vet den ikke er på markedet enda, men regner med at det finnes tester) Eventuelle andre forslag mottas med takk, men med begrunnelse opp imot disse Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Appels iPOD funker meget bra, mener også at det finnes en radio del som kan kjøpes ekstra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 men vil ha en liten spiller Ellers er jeg enig i at ipod er den eneste Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei og hå! Anbefaler deg Apple iPod. Prisen starter på 3000 for den minste modellen på 10 Gb. Storebroren på 20Gb koster 4000 og er det beste kjøpet. Da får du med bæreveske, fjernkontroll og en dockingstasjon. I tillegg er iPod bare helt utrolig lekker. Enda penere i virkeligheten enn på bilde. Les mer på www.apple.com/no Det finnes en liten radio du kan koble på som heter iTrip. Prisen ligger på et par hundre kroner. Les mer på www.griffintechnology.com I tilleg finnes det masse ekstrautsyr som bæreveske i skinn eller gjennomsiktig plast, billader, radio, taleopptaker, ekstra batteripakke og fjernkontroll. Alt i samme lekre innpakning som iPod. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 mp3 spiller? personlig synes jeg winamp er digg Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 C. Alshus: Er det den nye ipoden du snakker om nå? De gamle kunne man veil ikke koble noen ting på? Uansett er en ipod litt for stor (selv om den er THE PLAYER). Det var små spillere folkens Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Nomad Muvo NX med 256 mb. Med display og opptaksfunksjon. pris. ca. 1700, men kan varierer fra hvor du kjøper den fra. http://www.nomadworld.com/products/muvo_nx/ Kan også fåes med 128 mb hvis du foretrekker det. Til en billigere penge. Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 vurder iriver www.iriver.com Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Liker muvo nx, men til 300,- mer får jeg FL100 som har alt det samme, men i tillegg kan bruke minnekort. Derfor ser jeg ingen argumenter for Muvo lenger. Eller har du noen? Skal lese litt om iriver Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 C. Alshus: Er det den nye ipoden du snakker om nå? De gamle kunne man veil ikke koble noen ting på? Uansett er en ipod litt for stor (selv om den er THE PLAYER). Det var små spillere folkens Selvfølgelig prater jeg om den nye spilleren, altså den som selges nå. Sjekk ut www.apple.com/ipod Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Creative Zen NX er samme saken som iPod, men koster bare 2995,- for 30 GB på Elkjøp. husk, ødelegger du feks displayet på iPod'en, så koster repperasjon det samme som en NY iPod, pga at den er så kompakt at delene er loddet på (ledninger og alt) så derfor gir de ut nye iPoder istedet Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Liker muvo nx, men til 300,- mer får jeg FL100 som har alt det samme, men i tillegg kan bruke minnekort. Derfor ser jeg ingen argumenter for Muvo lenger. Eller har du noen? Men den er litt større/tyngre og har ikke muligheten til å plugges direkte inn på en maskin uten usb kabler. Dette ville jeg tro er en fiffig egenskap ved muvo'en. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Vet du om det er stor forskjell på størrelsen? Jeg vet målene, men følelsen gjenspeiles ikke alltid av målene... Sant at det er greit med usb-plugg. Spørsmålet er om det veier opp for utbyggbarheten av minnet da.en bitteliten usb-stump er ikke så store problemet å mekke, men det blir jo den ekstra tingen da. Det blir vanskelig dette... Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 vurder iriver www.iriver.com http://xenses.com/download/MPIO/Komputerforalle.jpg Liker ikke at den har så "begrenset" med minne. Ellers er den desidert tøffest. Tror FL100 vinner over den takket være minnekort Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 iTRIP er da ikke en radio! den gjør at du kan spille av mp3'er på ipoden og sende det via FM- til en radio.. ville gått for 20gb ipod.. har 15 gb selv - meget fornøyd Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Åååå KAN ikke bare Apple fikse OGG Vorbis-støtte for iPod'en?! Det hadde vært så digg, hadde kjøpt en med en gang! Lenke til kommentar
WillyKeiko Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Er der noen spillere som støtter ogg idag? Noen som har erfaring med JOS eller Creative Rhomba? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Er der noen spillere som støtter ogg idag? Ja, men den selges bare i USA, og ser klumpete og ekkel ut. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 iTRIP er da ikke en radio! den gjør at du kan spille av mp3'er på ipoden og sende det via FM- til en radio.. Åja... :oops: Uansett så finnes iFM fra samme firma. Det er en radio.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja, men den selges bare i USA, og ser klumpete og ekkel ut. Likte designet veldig godt, men blir vel klumpete ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå