Mira Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har problemer med å spille av demoene jeg har tatt opp mens jeg spiller counter strike. Jeg skriver play "filnavn".dem i consolen men feilmeldingen "Missing RIFF/WAVE chunks" kommer bare. Lurer på hva det er som ikke stemmer og hva jeg eventuelt kan gjøre med det? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ikke det at jeg er en expert, men skulle ikke denne treaden vært lagt til Hjelp?? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har problemer med å spille av demoene jeg har tatt opp mens jeg spiller counter strike. Jeg skriver play "filnavn".dem i consolen men feilmeldingen "Missing RIFF/WAVE chunks" kommer bare. Lurer på hva det er som ikke stemmer og hva jeg eventuelt kan gjøre med det? last ned et program som f.eks geekplay eller demomanager.... kanskje det funker Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 du skriver bare "playdemo" "navne på demoen" *ENTER* i consoll ! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 For all del, bruk Viewdemo <Navnet på filen>, det er best. Ettersom jeg husker det, er demoen fucked om du får den feilmeldingen. For å unngå å få fucked demofiler, så skriv STOP bår du er ferdig å ta opp, og for ALL del, ikke la det stå å recorde mens serveren skifter brrett, eller record EN demo på to brett, da drar det somoftest til h. OG helst begynn å record mens du er i livet. Men disse tipsene er siktet til 1.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå