Gå til innhold

Max Payne2 problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herregud! Er det MULIG å skrive en post som så åpenlyst viser at du har lasta ned et spill ulovlig? Etter å ha vært medlem på dette forumet en stund bør du ha peiling på at dette er fullstendig galt forum å røpe at du driver med denslags.

Skal ikke komme med noen moralpreken nå, det har jeg ikke tid til. Jeg bare sukker i min oppgitthet over deg og din utrolig naive innstilling til moderatorene, xector1 :roll:

Lenke til kommentar
Spilllet _har_ komt, og det er ingen bevis for at han har lasta det ned...

Når du svarer, skal du svare på det han spørr om, ikkje bli mistenksom og føre heile tråden over på off topic talk.. :woot:

Det har ikke kommet til Norge ennå nei. Han KAN jo selvsagt ha dratt til USA eller Finland for å kjøpe det, noe jeg betviler sterkt. Han innrømmer jo direkte i hans andre tråd at han har lasta det ned ulovlig.

Sorry at jeg prater off-topic, men her må man jo faktisk det, ettersom at du faktisk må gjennomføre en ulovlig handling for å ha kompetanse til å svare på spørsmålet.

Lenke til kommentar

Når du svarer, skal du svare på det han spørr om, ikkje bli mistenksom og føre heile tråden over på off topic talk.. :woot:

Det har ikke kommet til Norge ennå nei. Han KAN jo selvsagt ha dratt til USA eller Finland for å kjøpe det, noe jeg betviler sterkt. Han innrømmer jo direkte i hans andre tråd at han har lasta det ned ulovlig.

Sorry at jeg prater off-topic, men her må man jo faktisk det, ettersom at du faktisk må gjennomføre en ulovlig handling for å ha kompetanse til å svare på spørsmålet.

Nei det må man ikke, selv om du betviler at han har gjort det lovlig så er det fullt mulig å runde max payne uten å bryte norsk lov i dag.

AtW

Lenke til kommentar

Nei det må man ikke, selv om du betviler at han har gjort det lovlig så er det fullt mulig å runde max payne uten å bryte norsk lov i dag.

AtW

Den eneste muligheten til å gjøre det lovlig er å reise til utlandet. Har han ikke gjort det, men lasta ned spillet, har han brutt norsk lov. Basta.

Lenke til kommentar

Den eneste muligheten til å gjøre det lovlig er å reise til utlandet. Har han ikke gjort det, men lasta ned spillet, har han brutt norsk lov. Basta.

Har han lastet det ned har han brutt norsk lov, men kanskje har han bestilt det fra USA eller er der på ferie i dette øyeblikk, hvem vet? Ikke du ihvertfall, derfor kan ikke du vite om han har brutt norsk lov, det er også mulig å hjelpe han uten å bryte norsk lov.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...