xector1 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har et lite problem med Max Payne2, har kommet til funhouse, er damen og hele huset brenner. Skal på en eller annen måte opp en trapp, men er full av elektrisk strøm, så hvis jeg er så vidt borti den så dør jeg. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ganske få som har prøvd max payn det har ikke komt lovlig enda og ble lagt ut av fairlight for ikke så veldig lange siden så du kan ikke vente at mange folk har lagt det inn eller komt så særlig langt. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Nei, vet det :oops: Hadde bare håpet på å få svar på det likevel jeg. Kan sikkert lage en topic om en uke eller noe hvis dette ble galt. Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Du skal inn ei dør, skru av en bryter, så videre opp trappa. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Å herregud! Er det MULIG å skrive en post som så åpenlyst viser at du har lasta ned et spill ulovlig? Etter å ha vært medlem på dette forumet en stund bør du ha peiling på at dette er fullstendig galt forum å røpe at du driver med denslags. Skal ikke komme med noen moralpreken nå, det har jeg ikke tid til. Jeg bare sukker i min oppgitthet over deg og din utrolig naive innstilling til moderatorene, xector1 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Spilllet _har_ komt, og det er ingen bevis for at han har lasta det ned... Når du svarer, skal du svare på det han spørr om, ikkje bli mistenksom og føre heile tråden over på off topic talk.. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Gå inn døren til venstre, så går du inn enda en dør, så skal du komme til et sikrings skap (husker ikke helt hvor langt du skulle gå). Bare trykk på skapet når du kommer til det. Avlang hvit boks med elektronikk. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Spilllet _har_ komt, og det er ingen bevis for at han har lasta det ned...Når du svarer, skal du svare på det han spørr om, ikkje bli mistenksom og føre heile tråden over på off topic talk.. Det har ikke kommet til Norge ennå nei. Han KAN jo selvsagt ha dratt til USA eller Finland for å kjøpe det, noe jeg betviler sterkt. Han innrømmer jo direkte i hans andre tråd at han har lasta det ned ulovlig. Sorry at jeg prater off-topic, men her må man jo faktisk det, ettersom at du faktisk må gjennomføre en ulovlig handling for å ha kompetanse til å svare på spørsmålet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Spilllet _har_ komt, og det er ingen bevis for at han har lasta det ned...Når du svarer, skal du svare på det han spørr om, ikkje bli mistenksom og føre heile tråden over på off topic talk.. Det har ikke kommet til Norge ennå nei. Han KAN jo selvsagt ha dratt til USA eller Finland for å kjøpe det, noe jeg betviler sterkt. Han innrømmer jo direkte i hans andre tråd at han har lasta det ned ulovlig. Sorry at jeg prater off-topic, men her må man jo faktisk det, ettersom at du faktisk må gjennomføre en ulovlig handling for å ha kompetanse til å svare på spørsmålet. Nei det må man ikke, selv om du betviler at han har gjort det lovlig så er det fullt mulig å runde max payne uten å bryte norsk lov i dag. AtW Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Spilllet _har_ komt, og det er ingen bevis for at han har lasta det ned...Når du svarer, skal du svare på det han spørr om, ikkje bli mistenksom og føre heile tråden over på off topic talk.. Det har ikke kommet til Norge ennå nei. Han KAN jo selvsagt ha dratt til USA eller Finland for å kjøpe det, noe jeg betviler sterkt. Han innrømmer jo direkte i hans andre tråd at han har lasta det ned ulovlig. Sorry at jeg prater off-topic, men her må man jo faktisk det, ettersom at du faktisk må gjennomføre en ulovlig handling for å ha kompetanse til å svare på spørsmålet. Nei det må man ikke, selv om du betviler at han har gjort det lovlig så er det fullt mulig å runde max payne uten å bryte norsk lov i dag. AtW Den eneste muligheten til å gjøre det lovlig er å reise til utlandet. Har han ikke gjort det, men lasta ned spillet, har han brutt norsk lov. Basta. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Spillet kom ut i USA 17.10 elns. Hørt om forhåndsbestilling? De har faktisk postvesen i USA også. (ikke at jeg tar noen stilling til dette tilfellet, men sånn generelt er det greit å ha litt orden i sysakene) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Den eneste muligheten til å gjøre det lovlig er å reise til utlandet. Har han ikke gjort det, men lasta ned spillet, har han brutt norsk lov. Basta. Har han lastet det ned har han brutt norsk lov, men kanskje har han bestilt det fra USA eller er der på ferie i dette øyeblikk, hvem vet? Ikke du ihvertfall, derfor kan ikke du vite om han har brutt norsk lov, det er også mulig å hjelpe han uten å bryte norsk lov. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå