korny Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg har en Twinmos 400Mhz 512mb ram brikke og skal få meg en til men må det være samme brikke. Hva må være likt på brikene for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 for å kjøre dual-channel så må det vel være to like brikker hvis du ikke skal det så kan du vel ta hvilken som helst.. rett meg hvis jeg tar feil.. Lenke til kommentar
pipp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det trenger ikke være samme brikke. Kjører dual channel med en TwinMos og en M-tech brikke funker fin fint. Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Sitat Det trenger ikke være samme brikke. Kjører dual channel med en TwinMos og en M-tech brikke funker fin fint. Selv om det går fint for deg så burde du være forsiktig med å anbefale det til andre... forskjellene på brikkene skal ikke være stor før man får problemer. Det beste er å kjøpe helt lik brikke som man har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå