Sir Zu Zwat Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tror det er her denne posten skal Jeg er nå på lan. Jeg har PowerColor Radeon 9600PRO. Så skulle vi spille CS over nettverk. Jeg trykte multiplayer og så lan game men det gikk ikke, det gikk bare utav tilbake til Windows.. Hva kan problemet vere? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 feil post. du kunne ha lagt den under hjelp på spill! men jeg har ikke opplevd det problemt du har før. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Har funnet ut problemet Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tråd flyttet. omiro: unødvendig å skrive ting som "Ingen som kan hjelpe" 10 minutter etter du har startet tråden. Det betyr heller ikke at du får lov til å lage en ekstra post dagen etterpå for å holde tråden i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå