bergetun Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei, lenge siden sist gutter og jenter .. Er det noen her som har klart aa sette opp mrtg paa en Redhat 9.0 box ?? Jeg har googlet, lest utallige howtos men faar det rett og slett ikke til. Faar denne feilen Possible precedence problem on bitwise | operator at /usr/bin/../lib/mrtg2/BER.pm line 601. Can't locate package $VERSION for @MRTG_lib::ISA at /usr/bin/indexmaker line 49 main::BEGIN() called at /usr/bin/../lib/mrtg2/MRTG_lib.pm line 49 eval {...} called at /usr/bin/../lib/mrtg2/MRTG_lib.pm line 49 Naar jeg proever aa kjoere indexmaker . Noen som kan hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hadde sikkert hjulpet hvis du hadde fortalt hva mrtg og snmp er? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Hadde sikkert hjulpet hvis du hadde fortalt hva mrtg og snmp er? Ikke for aa veare frekk eller noe men visst du ikke vet hva snmp er fornoe saa tror jeg ikke du kan hjelpe. Det er noe alle som har litt peiling paa nettverk vet hva er fornoe. SNMP er en en nettverks protocol for aa styre/ sjekke nettverks devices *Simple Network Management Protocol* Og MRTG er (Multi-Router Traffic Grapher) for aa vise traffiken paa nettverket feks ... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 indexmaker bruker å gi feilmelding for meg, men den funker allikevel. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 indexmaker bruker å gi feilmelding for meg, men den funker allikevel. Ja de 3-4 foerste gangene skal man kunne faa en error, men jeg faar denne hver gang og ingen graph. Possible precedence problem on bitwise | operator at /usr/bin/../lib/mrtg2/BER.pm line 601. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Google er en fin ting... Her har du antaglivis svaret: http://www.ee.ethz.ch/~slist/mrtg/msg25586.html det hadde antaglivis også blitt fikset med å oppdatere mrtg versjonen til en versjon som støtter nyere perl-versjoner. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Google er en fin ting... Her har du antaglivis svaret: http://www.ee.ethz.ch/~slist/mrtg/msg25586.html det hadde antaglivis også blitt fikset med å oppdatere mrtg versjonen til en versjon som støtter nyere perl-versjoner. Tro meg mohuhau jeg har soekt paa google... Fant mange som hadde samme problem men ikke noe loesning.. Tusen takk for den hjelpen.. Naa plotter den bandwidth grafer som bare det her .. Genialt egentlig .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå