Ueland Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Skal se om jeg ikke kan snekre sammen noe brukbart so fort jeg har fått dns`en min up and running Lenke til kommentar
robgar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Bare et forslag du trenger ikke å fulføre det om du ikke liker det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Bare et forslag du trenger ikke å fulføre det om du ikke liker det Ikke fullføre hva? ble litt forvirret der Lenke til kommentar
robgar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Bare så det er sagt: Kan tenkes at vi aldri kommer til å få til det her; og det er vel derfor robgar er litt sarkastisk. For han tror vi "er noen wanna-be-smarte dævler som tror vi kommer til å greie det, uansett". Er morro å prøve seg litt, og kanskje ha noen drømmer; selv om det muligens aldri-verden kommer til å skje. Jeg tolker ofte folk og det folk sier feil; så hvis du ikke er sarkastisk - så beklager jeg. Helt feil, det med å fulføre var at du ikke trengte å lage guder som heter daysleeper og MR.Ulead, det var bare et forslag og jeg tror dere kommer til å få opp et slik system. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Kan se meg enig i at guder og slikt blir kansje "litt" for drøyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hva med "cerebro" som navn? hjerne på spansk...kan sikkert hoste noe etter hvert jeg, eller lage web eller hva som helst! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Eller kanskje noen kunne laget en web-side for prosjektet? Spør Polecat, Mikka eller Dunestar (finnes nok flere her på forumet). De er sikkert villige til å snekre sammen en webside til dette. Det bør de egentlig være siden de mekker websider til diverse CS klaner hele tiden *tipse Polecat om tråden* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 www-server har vi, vi må bare få opp innholdet Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Så dere har design og hele pakken? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Vi har alt som trengtst allerede, eneste som mangler er programmet Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Som sagt spør Polecat eller andre på web design. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Her prøver jeg meg på en logo (ser ut til å bli cerebro) Den er ikke særlig bra, men jeg prøver allikavel Lenke til kommentar
robgar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Den er litt ujevn og skjev da........ Men ja jeg vil gå for cerebro 2 forslag til, til logo: Endret 13. desember 2003 av robgar Lenke til kommentar
ProZacx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei! Jeg representerer en snart nyåpnet side på nettet, og jeg har fulgt ganske nøye med på dette prosjektet og blir stadig overrasket over entusiasmen. Derfor vil jeg gjerne hoste websiden deres hvis dere fortsatt er interesserte, gjerne med subdomene. Dette virker veldig flott. Jeg har veldig lyst å delta med noe, men siden jeg bare har erfaring med webprogrammering så vet jeg ikke om så mye annet jeg kan gjøre enn å tilby hosting. Interessert? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg kan sikkert hjelpe til jeg, men jeg vet ikke helt om jeg vil være til noe nytte, jeg programmer c++ under windows, linux kan jeg ingen ting om. Ellers så kan jeg litt OpenGL, litt prgrammering under av socket ved bruk av TCP/IP. Endret 20. januar 2004 av Giddion Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg hadde gjerne hjulpet, men jeg er mer eller mindre i situasjonen til han over. Tøyser mye med OpenGL i C++ for Windows. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hmm...høres jo litt morro ut dette her egentlig. Har progget litt i openGL og C, samt en del socket progging på windows, men er vel ikke noen kjemperacer egentlig. Dvs, har laget et 3D program av solsytemet vårt hvor du kan ratte rundt i et romskip Det jeg tror jeg kunne hjulpet med, er matematiske og fysiske beregninger, så hvis det er noe dere kunne trengt der, så er det bare å sende til meg. Det jeg først og fremst har ekspertise i, som er relevant vil jeg tro, er bevegelsesligninger og matriseregninger. Ellers kan jeg en god del annen matte, så bare kjør på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bra prosjektet går fremover! følger spent med. Skulle ønske jeg kunne programmere Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ellers kan dere vel få hjelp av disse gutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå