Gå til innhold

Utvikling av en virtuell verden del II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare så det er sagt:

Kan tenkes at vi aldri kommer til å få til det her; og det er vel derfor robgar er litt sarkastisk. For han tror vi "er noen wanna-be-smarte dævler som tror vi kommer til å greie det, uansett".

Er morro å prøve seg litt, og kanskje ha noen drømmer; selv om det muligens aldri-verden kommer til å skje.

Jeg tolker ofte folk og det folk sier feil; så hvis du ikke er sarkastisk - så beklager jeg.

Helt feil, det med å fulføre var at du ikke trengte å lage guder som heter daysleeper og MR.Ulead, det var bare et forslag og jeg tror dere kommer til å få opp et slik system.

Lenke til kommentar
Eller kanskje noen kunne laget en web-side for prosjektet?

Spør Polecat, Mikka eller Dunestar (finnes nok flere her på forumet). De er sikkert villige til å snekre sammen en webside til dette. Det bør de egentlig være siden de mekker websider til diverse CS klaner hele tiden :p

*tipse Polecat om tråden*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg representerer en snart nyåpnet side på nettet, og jeg har fulgt ganske nøye med på dette prosjektet og blir stadig overrasket over entusiasmen. Derfor vil jeg gjerne hoste websiden deres hvis dere fortsatt er interesserte, gjerne med subdomene.

Dette virker veldig flott. Jeg har veldig lyst å delta med noe, men siden jeg bare har erfaring med webprogrammering så vet jeg ikke om så mye annet jeg kan gjøre enn å tilby hosting.

Interessert?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kan sikkert hjelpe til jeg, men jeg vet ikke helt om jeg vil være til noe nytte, jeg programmer c++ under windows, linux kan jeg ingen ting om. Ellers så kan jeg litt OpenGL, litt prgrammering under av socket ved bruk av TCP/IP.

Endret av Giddion
Lenke til kommentar

hmm...høres jo litt morro ut dette her egentlig. Har progget litt i openGL og C, samt en del socket progging på windows, men er vel ikke noen kjemperacer egentlig. Dvs, har laget et 3D program av solsytemet vårt hvor du kan ratte rundt i et romskip :D Det jeg tror jeg kunne hjulpet med, er matematiske og fysiske beregninger, så hvis det er noe dere kunne trengt der, så er det bare å sende til meg. Det jeg først og fremst har ekspertise i, som er relevant vil jeg tro, er bevegelsesligninger og matriseregninger. Ellers kan jeg en god del annen matte, så bare kjør på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...