Karwan. Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som har tips? Til hvor man skal spise ? ( i oslo ) Hva man kan gjøre etter ''maten'' ( Romantiske ting tenker jeg på da liksom ) og hvis noen andre har noe annet å komme med så er det bare å slå til tar i mot ideer Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er det første date? Andre? Ørtende? Hvor gamle er dere? Litt kontekst, er du snill? Ikke undervurder det å bare traske rundt og ta ting på sparket. Lykke til, hvis det blir dårlig med respons før det braker løs. 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) for ikke å spørre om hvilken type jente er det? Er hun sporty, er hun ikke sporty? Foretrekker hun alkohol fremfor en gåtur i mørklagte gater? Jeg var så heldig at jeg begynte å date ei "Yes man" jente, som mer enn gjerne ble med meg på klatrning. Det var en fin første date. add... Hva jeg vil frem til er at om man virkelig skal gjøre inntrykk på ei jente, så er det lurt å ta henne med på noe annerledes (selvfølgelig om hun liker å ta ting litt på sparket). Edit: flettet dobbeltpost Endret 18. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Er det første date? Andre? Ørtende? Hvor gamle er dere? Litt kontekst, er du snill? Ikke undervurder det å bare traske rundt og ta ting på sparket. Lykke til, hvis det blir dårlig med respons før det braker løs. haha, første date, hun er 18 jeg er 17. og tror ikke akkurat liker spaser turer klokka 1 på natten.. men hva vet jeg liksom? Endret 18. juni 2014 av Karwan. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Selv hadde jeg en "bussdate" med personen jeg nå har hatt et forhold med i snart 3 år. hun var 17, jeg var 18 tok buss overalt hele dagen og stoppet innom forskjellige plasser for og spise- veldig unormalt og originalt syntes jeg, og tror det slo ann haha lykketil ennhva dere skal- finnes så mange muligheter med mange forskjellige veier Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jo større "datingframe" du har rundt det, jo større press blir det, og dermed større sjanse for å faile. Møt henne ute et sted, ta et par øl, dra videre hjem til deg eller henne.. Sjekk om hun er gira på å gjøre noe mer, bare ikke gi alt på en gang. Hun kan ikke få følelser for deg på en raskere måte. Endret 18. juni 2014 av Kazumo Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Jo større "datingframe" du har rundt det, jo større press blir det, og dermed større sjanse for å faile. Møt henne ute et sted, ta et par øl, dra videre hjem til deg eller henne.. Sjekk om hun er gira på å gjøre noe mer, bare ikke gi alt på en gang. Hun kan ikke få følelser for deg på en raskere måte. Hun drikker ikke Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ta en cola da eller en virgin strawberry daiqiri Hva slags interesser har hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå