slowcooler Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg sliter med å få kommunikkasjon mellom T610 og Outlook. Bruker 3COM bluetooth, og har ikke noe problem med å finne tlf. Men det stopper når jeg prøver å få kontakt med programmet som fulgte med tlf. Noen som har noen tips? Har jeg oversett noe? Takknemmelig for gode svar. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Er det inger som vet/har fått det til??? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 joda har fått det til jeg. Det første du kan gjøre er å gå inn i kontroll panel og klikke på 'alternativer for phone monitor' ikonet. sørg for å enable den com porten som blåtann bruker. Sørg ogaå for at telefon og maskin er paired før du prøver å synce. Når du har gjort dette så pleier det å funke..... XTND Connect er ikke akkkurat kjempestabilt program Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Mange takk for hjelpen, det funker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå