ToreBK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Forumet skal skiftes i fra phpBB til Invision board i kveld, altså ... Og så jeg som er på nattevakt i kveld, hvordan skal dette gå? Jaja, håper det går smertefritt for seg, vi tar farvel med forumet slik vi har lært det å kjenne, og håper Invision ikke blir noe annet enn det vi forventer - nemlig en utelukkende forbedring. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk og farvel til deg, o'store PHPBB. Du har vært et godt forum for meg. Måtte all din reise videre bringe deg hell, lykke og mange postere. Far vel, frende. bfisk Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 det hadde vært kjekt om forumet skiftet design også.. til sånn som dette http://forum.unlock.no/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Standard-designet til Invision vil være tilgjengelig, og det er forholdsvis likt det Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Regner med det blir bede søkefunksjon i det nye forumet Kansje det er noe av grunnen til at dere bytter? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Regner med det blir bede søkefunksjon i det nye forumet ja, håper det Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Standard-designet til Invision vil være tilgjengelig, og det er forholdsvis likt det bra.. standard designet til Invision er fint Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Regner med det blir bede søkefunksjon i det nye forumet Kansje det er noe av grunnen til at dere bytter? Søkemotoren står for nesten 2/3 deler av database størrelsen, i konverteringen så kvitter invision seg med dette og enda går søkingen raskere og bedre. :-) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk for alt PHPBB, det har vært gode tider. Håper vi får oppleve like gode/bedre tider fremover Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Usj, Invision er sånn rotete greie Og jeg sier det igjen : Jeg syntes at denne løsningen er fin som den er, men det er jo ikke jeg som bestemmer det. Skulle vært en avstemning! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ....aner ikke hva dere snakker om jeg. Men, jeg får finne på noe annet i natt da. morna jens til phblablabla hei til blablabla V Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Skulle vært en avstemning! Da hadde Invision vunnet. Invision er det beste du får gratis Farvel phpBB. *screenshot* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Bra timing... jeg skal på jobb i morgen (jobber hver fjerde lørdag), så det passer bra med konvertering fra 23.00 i kveld. Vel... det blir spennende å se hvordan forumet ser ut når jeg kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Litt uvant, men ser bra ut. Lenke til kommentar
edwood Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Der var jeg jammen utlogget og postet et innlegg som gjest Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 grattis med nytt forum da. Litt uvant, men blir sikkert bra etter hvert. Artig med den medlemsnummer saken. Hvem er de 100 første? en ting: kan dere sette begrensninger på størrelsen skriften i signaturen kan ha? noen har størrelser som ødelegger eller tar enormt med plass. Forstår ikke vitsen i å ha signatur med largest eller værre. Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 en ting: kan dere sette begrensninger på størrelsen skriften i signaturen kan ha? noen har størrelser som ødelegger eller tar enormt med plass. Forstår ikke vitsen i å ha signatur med largest eller værre. Det kommer av at mange brukte på PHPBB for å få liten skrift. Når forumet endres følger ikke BBCode med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå