Ueland Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Vi sa tidligst den 17 men som sagt så går ikke alt som planlagt hele tiden Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Kjære Gud, la hw.no bytte til vBulletin... swanky Enig... Eller XMB da... Men forstår ikke helt hvorfor de skal ha en overgang fra PHPBB til IB... Bytt isåfall til vBulletin. Elsker vBulletin.. lol.. Synes IB har et litt plastikk preg... lol.. Joachim Edit: www.were-here.com har visst bytta forum tjeneste... Savner were-here som det var for 2 år sia, før alle server problemene! Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Vi kan ikke bare tenke på utseende når vi har et såpass stort forum som dette. Vi har kommet frem til at IPB tilfredesiller våre krav til sikkerhet, ytelse, funksjonalitet og ikke minst administrasjon på en bedre måte enn vB. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 vBulletin har altfor mange (undøvendige) funksjoner, og layoutet er uoversiktligt og fullt av rot. I hvert fall v.3 Lenke til kommentar
bambam Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 [offtopic] Avatar Spørsmål Hva i all verden skal avataren din likne på ? [/offtopic] Synes forumet er ganske så bra nå også jeg, men dere ser vel ting jeg ikke gjør... Lykke til uansett, bra dere jobber og står på for oss Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 vBulletin hva? siste versjon er 2.3.2. Fant deg nå joachim. måtte dra til kompisen min for å låne stjernekikkerten hans. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 vBulletin hva?siste versjon er 2.3.2. VB3 - 3.0 beta 7 er vel siste versjon. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 vBulletin hva?siste versjon er 2.3.2. VB3 - 3.0 beta 7 er vel siste versjon. okei da. da viste du noe som jeg ikke viste. :oops: skjekket bare sidene deres litt kjapt og så at 2.3.2 var siste. Liker veldig godt 2.3.0, bare se her Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja, de før v 3.0 er ikke så værst, men 3.0 er jo bare rot i (og hvis hw.no skulle byttet til vbulletin ville de nok ikke gått for en gammel versjon). Her er et eksempel: vBulletin v3.0 - Et emne med ett innlegg vises. Invision board 1.2 - Et emne med ett innlegg vises. Merk at alt dritet rundt innlegget på vBulletin, gjør at du nesten må leite etter innlegget. :x Invision er veldig ryddig i stedet, men har stort sett de samme funksjonen - Legg merke til at du kan klikke på "Fast reply" knappen nede, og knappen nede til venstre. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 kaller du dette uoversiktilig? Du behøver jo ikke bruker "Threaded", funker bra med "Linear" som eksemplet mitt viser Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 og der avslutter vi diskusjonen om hva vi skal kjøre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg syntes at forumet er oversiktlig som det er jeg men. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Blir forumet seende ut noe ala sweclokkers. com ? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Blir forumet seende ut noe ala sweclokkers. com ? De bruker vBulletin, så nei... Betaversjonene jeg har sett av det som HW.no kommer til å bruke kommer til å bli ganske likt det som brukes i dag. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Blir forumet seende ut noe ala sweclokkers. com ? Det vil se ut slik som det gjør i dag Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Enda bra syntes den virket rotet og tungvint PS, desertglow har du vert hos fotografen Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 [offtopic]Avatar Spørsmål Hva i all verden skal avataren din likne på ? [/offtopic] et par lepper. wee!! 1111 posts:) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 PS, desertglow har du vert hos fotografen Nope, jeg har vært på fest Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 PS, desertglow har du vert hos fotografen Nope, jeg har vært på fest ja like greit det da Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Du behøver jo ikke bruker "Threaded", funker bra med "Linear" som eksemplet mitt viser Her må cookien din, eller min, spilt et puss. Når jeg trykker på linken jeg postet vises forumet som standard "linear" slik som linken din... Poenget var, at ja, det ser rotete ut pga alt tullet som er over og under den delen hvor innleggene er vist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå