Gå til innhold

Skifte av forumløsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære Gud, la hw.no bytte til vBulletin...  

swanky

Enig... Eller XMB da... :D Men forstår ikke helt hvorfor de skal ha en overgang fra PHPBB til IB... Bytt isåfall til vBulletin. Elsker vBulletin.. lol.. Synes IB har et litt plastikk preg... lol..

Joachim

Edit: www.were-here.com har visst bytta forum tjeneste... :( Savner were-here som det var for 2 år sia, før alle server problemene! :cry:

Lenke til kommentar

Ja, de før v 3.0 er ikke så værst, men 3.0 er jo bare rot i (og hvis hw.no skulle byttet til vbulletin ville de nok ikke gått for en gammel versjon).

Her er et eksempel:

vBulletin v3.0 - Et emne med ett innlegg vises.

Invision board 1.2 - Et emne med ett innlegg vises.

Merk at alt dritet rundt innlegget på vBulletin, gjør at du nesten må leite etter innlegget. :x

Invision er veldig ryddig i stedet, men har stort sett de samme funksjonen - Legg merke til at du kan klikke på "Fast reply" knappen nede, og knappen nede til venstre.

Lenke til kommentar
Du behøver jo ikke bruker "Threaded", funker bra med "Linear" som eksemplet mitt viser ;)

Her må cookien din, eller min, spilt et puss. Når jeg trykker på linken jeg postet vises forumet som standard "linear" slik som linken din...

Poenget var, at ja, det ser rotete ut pga alt tullet som er over og under den delen hvor innleggene er vist!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...