Gå til innhold

Resultater i 3Dmarks 03


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var litt lite for et 9800 pro kort jeg får 5500 med alt uklokket og jeg har et 9700 pro kort og 3dmark tester ikke cpu mye akuratt som som 01 gjør men det har litt og si broren min har samme deler som meg bare amd 3000+ og amd hovedkort og han får 5010 poeng så amd xp cpu'er er bra mye dårligere en intel cpuer når jeg fikk 500 poeng mer en han og i aquamark får jeg 43 000 og han får 36 000 så det er nok din cpu som er flaske halsen hvis du sammenligner med andre som har samme koret men har intel

 

og det er ikke noe forskjell mellom poeng summen du får i demo eller ekte i den ekte kan man velge oppløsning og sånt er sikkert noe mere også da

 

 

3dmark 03 tester 3d ytelse så det er grafikk kort som teller mest og ram og sånt teller veldig lite men teller litt

Lenke til kommentar

det var litt lite for et 9800 pro kort jeg får 5500 med alt uklokket og jeg har et 9700 pro kort og 3dmark tester ikke cpu mye akuratt som som 01 gjør men det har litt og si broren min har samme deler som meg bare amd 3000+ og amd hovedkort og han får 5010 poeng så amd xp cpu'er er bra mye dårligere en intel cpuer når jeg fikk 500 poeng mer en han og i aquamark får jeg 43 000 og han får 36 000 så det er nok din cpu som er flaske halsen hvis du sammenligner med andre som har samme koret men har intel

 

og det er ikke noe forskjell mellom poeng summen du får i demo eller ekte

Lenke til kommentar

cdrom: hvordan klarer du å få det så høyt?

 

Jeg får ca 4100 poeng, har tweaket og kjoert så mye jeg har klart, men kommer ikke over 4100.

 

specs:

abit nf7-s

Amd 2500XP @ 2,3ghz

2 stk raptor 36,7 s-ata hd og 1 stk seagate 120gb s-ata

1024mb Twinmos pc3200 m/winbond

Radeon 9500 @ softmod 9700

Lenke til kommentar
Kjørte en test i 3Dmarks 03 demoversjon og fikk ca 5100 poeng. Hvordan er dette i forhold til mitt dataoppsett? Er det stor forskjell mellom demoversjon og full versjon?

Og til slutt, 3Dmarks tester ikke bare skjermkort vel, det tester vel cpu, minne og resten av systemet??

 

3dmark03 tester gfx kort, det er en unøyaktig test også, tallene du får i resultatet er ikke alltid like presise når det gjelder ytelse på ditt system satt opp imot andre sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...