AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hei! jeg kom over grow taller 4 idiots for ca 2 år siden jeg var SKEPTISK.. men jeg prøvde i sikkert 1-2 uker så gadd jeg ikke mer. det går ut på å ta masse øvelser ++ har tatt de noen ganger 5 min om dagen til tider siden da jeg leste gjennom hele guiden å gjort det som stod...sløvt ja litt.. jeg har nå tenkt å prøve dette igjen født 1995 (19år) Legen har sagt att jeg har lukket vekstplatene i leggen men er litt åpen i låret? hvor lenge til vil de være åpne? eventuelt hvor mye mer kan jeg vokse. men poenget mitt er. er det noen der ute som har prøvd grow taller 4 idiots? fungerte det for deg? hvor mye høyere blei du? hilsen en som nesten er desperat etter noen cm! Anonymous poster hash: 6aee6...34c Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg har vanskeligheter med og tru at dette fungerer siden høyden din er vell egentlig basert på hvor langt skjellet/knokler du har og jeg ser ikke helt åssen du skal få "strekt" det. Jeg vet du kan strekke andre "legemer" til og bli lenger siden det ikke inkluderer skjellet eller knokler men igjen så må man ha riktig "verktøy" og det tar flere måneder. Men igjen du kan trene deg selv til og få en bedre holdning og rettere struktur som igjen vil gjøre så du ser høyere ut selv om din totale lengde ikke vil bli høyere, Jeg er ganske lav selv men ser ikke like lav ut som vennene mine ( som er like høye ) siden jeg har en bedre holdning en de. Endret 17. juni 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg har vanskeligheter med og tru at dette fungerer siden høyden din er vell egentlig basert på hvor langt skjellet/knokler du har og jeg ser ikke helt åssen du skal få "strekt" det. Jeg vet du kan strekke andre "legemer" til og bli lenger siden det ikke inkluderer skjellet eller knokler men igjen så må man ha riktig "verktøy" og det tar flere måneder. Men igjen du kan trene deg selv til og få en bedre holdning og rettere struktur som igjen vil gjøre så du ser høyere ut selv om din totale lengde ikke vil bli høyere, Jeg er ganske lav selv men ser ikke like lav ut som vennene mine ( som er like høye ) siden jeg har en bedre holdning en de. holdning kan ha mye å si. strekker ut ryggen hele tiden jeg med folk rundt. nesten så beina letter fra bakken... haha Endret 17. juni 2014 av chill1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Gi opp det der, lær deg heller å akseptere høyden din. Det er da ikke så ille å være lav. Hvor liten er du, egentlig? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå