spetter Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvilket musikkanlegg / høytalere / 5.1 anlegg til pcen er å anbefalle.. Asus a7n8x deluxe rev 2 har innebygget lydkort 5.1 . Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har selv det hovedkortet. Jeg bruker coax- utgangen og kjører DolbyDigital. Den er koblet til en hjemmekino med separate komponenter. Kan anbefales! Men det kommer jo helt an på hva du hører på og hvor mye du er villig til å spytte inn av pæng Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Tenkte om det var noe mellom 2000 - 3000 kroner. Er ikke på jakt etter noe svære greier. Har ikke kommet så langt til å tenke på hvilke utgang av pcen som er mulig å koble til anlegget. Er litt lei av disse 2 små infiniti pc høytalerne som er 3-4 år gamle (fulgte med far mi sin hjemmepc den gang) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hehe, synes de Infinityene er litt råe jeg, pappaen min kjøpte og en hjemmepc engang Jaja, som skrevet 1000 ganger tidligere her på forumet sier jeg som dem, logitech z-680 eller klipsch 5.1. Det er bare det som duger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå