funkweb Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Samsung SA950BenQ XL2720ZHvis dere skulle sammenligne mellom disse 2 skjermer.Well kanskje de ikke kan sammenlignes, isåfall hvorfor.Hvilken av de 2 passer best til gaming og generelt bruk, i så fall hvorfor?positive sider og negative sider takk. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er ikke så veldig stor forskjell på skjermene, men hvis jeg måtte velge ville jeg valgt benQ av disse grunnene: Den er nyere, benQ selges fortsatt mens samsungen er eldre og selges ikke lengre (på komplett ihvertfall). BenQ har 144hz og 1ms og samsung har kun 120hz og 2ms, så benQ er litte grann raskere og mer responsiv. Men hadde jeg kjøpt skjerm idag ville jeg kjøpte en med g-sync hvis du har nvidia skjermkort, det har ikke noen av de to skjermene her. Hva er g-sync? Google it Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Om du kan vente med kjøp av skjerm hadde i alle fall jeg gjort det da det kommer my nytt fremover (freesync, 2k skjermer, 4k skjermer og ny displayport standard). Endret 18. juni 2014 av Gralle Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 klart jeg klarer å vente med å kjøpe ny skjerm, det viktigste for meg er å skaffe en veldig bra allrounder til f.eks gaming og noe bildebehandling. !! så ja, avventer til mye nytt er kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå