Hidden Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Teardrop - Massive attack Born in the USA - Bruce Springsteen Rosemary - Lenny Kravitz Tears in heaven - Eric Clapton November rain - Guns'n roses Over the hills and far away - Gary Moore (herlig keltisk insp. trommespor) 10.000 lovers - TNT Final Countdown - Europe Det er så mye jeg kan komme på etterhvert, men dette får holde. Valgte akkurat den med Kravitz fordi den betyr mye for meg, men han har har mange andre gode låter og, særlig på de første albumene. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 btw. Portishead er utrolig deilig og høre på. Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Manic street preachers - Design for life Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Er det virkelig mulig at ingen har nevnt Rolling Stones' Sympathy for the Devil eller Guns n' Roses med Sweet child o' mine? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Utvilsomt den beste sangen noensinne: *grin* Anti-Flag - 911 For Peace Lenke til kommentar
bruno Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jethro Tull :Too old to rock'n roll, too young to die! Uriah heep :Pilgrim Wishbone Ash :The king will come Høst å sterke vinger Undertakers Sirkus : Sang til en stjært Undertakers Sirkus :Nettenes prinsesse Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Komplett liste ligger på http://musikk.drange.net altså, joa du har mye fin musikk. men alanis morisette? forresten så er du på bærtur når d gjelder smak, liker du alt d der? d er jo hver eneste sjanger fra gangster rap til blackmetal... min liste ligger her:playlist Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 forresten så er du på bærtur når d gjelder smak, liker du alt d der? d er jo hver eneste sjanger fra gangster rap til blackmetal... min liste [snip] Ja, og du har jo alt fra... black metal til black metal, med litt Beethoven, Ralph Myerz og Elvis innimellom. Hva er galt med litt eklektisk musikksmak? Prøv noe nytt neste gang! E Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 metallica - until it sleeps metallica - nothing else matters ypperlige klassikere Lenke til kommentar
frans Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Top 500 rock'n'roll songs . Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 (endret) SLETTET Endret 14. mars 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 F A E N ass! Blir så j æ v l i sur når det er sånne forbanna "bugs" i sangene!!! Noe jeg kan gjøre med dette? Gjelder nesten hver bidige sang jeg laster ned ffs! hjjjjeeeeeelp! Atdetvar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå