krest Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hei onsker å få litt bedre ytelse av en p3 667mhz, hva gjør jeg. har saumfart bios ingen muligheter der. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 høres ut som du har en pakke-pc fra feks El-kjøp eller lignende Mener du at BIOSen er låst? Hvis du har full tillgang til BIOS så skal det være der..... Jeg foreslår at du leser overklokkings nybegynerguide, hvis du ikke er helt "konfirmert" innenfor overklokkingens univers Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 høres ut som du har en pakke-pc fra feks El-kjøp eller lignende Mener du at BIOSen er låst? Hvis du har full tillgang til BIOS så skal det være der..... Det er en del eldre pc-er som kun har mulighet til å overklokke via jumpere på hovedkortet. Ta en titt på manualen til hovedkortet. Det skal være noe som gjør at du kan stille bushastighet der med mindre du har en pakke-pc fra elkjøp. Isåfall: stakkars deg! Lenke til kommentar
krest Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 ok det ser ikke bra ut for meg. jeg kjøpte denne pcen for å ha den som nød-lanpc. dermed fikk jeg jo heller ingen manual med den. buhuuuuuuuuuu. :oops: jaja hmm, må vel se om der er noen mulighet for å update bios. :-) Lenke til kommentar
Mira Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 det er vell ikke en Qompaq? 8) (aaah, flashbacks ) Lenke til kommentar
krest Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 nix dette er ingen compack, han jeg kjøpte den os sa at de da på ELKJØP hadde satt sammen denne pcen selv. derfor er dette med de lave bios-mulighetene nokså pussige. det er ingen som vet noe om hva multipler ble kalt i disse gamle bios?? den eneste frekvensen jeg kunne stille opp var på ramen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Finn deg et gammelt brukt hovedkort med en bedre BIOS: det gjorde jeg, og det kostet meg ikke mer enn ca kr 150. Fin pris det, for et HK som lot meg overklokke en PIII 450 til 560. :-) Lenke til kommentar
krest Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 hmm blir vell nødt til det, men jeg tror jeg lar dette bero. siden dette egentlig ikke er min virkelige pc. derimot er den som sagt min lillle nødlan-pc. hvis den andre klikker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå