Gå til innhold

Overvurderte serier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Wrestling er ikke lenger enormt populært i USA , det *var* enormt pop på 80s/90s (først Rock n Wrestling-epoken , siden Attitude-æran på slutten 90s....de siste 5 åra har det blitt tamt og ikke bare pga Cena. Potensielle stjerner som ikke får sjansen pga WWEs prioritering osv)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg falt av Walking Dead halveis inn i andre sesong, da det var møkk kjedelig en stund, men det tok seg opp igjen. Det samme skjedde noen få episoder inn i tredje sesong. Er en type serie det er bedre å se i maraton synes jeg. Samme med Game of Thrones og Breaking Bad. Det er ikke noe høydepunkt i hver episode. Ofte er det bare ved sesongslutt.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

2 and a half men er i forhold til popularitet det dårligste jeg noen gang har sett på TV. Big bang theory er hakket bedre, men begge seriene hadde holdt om de begrenset seg til fem episoder.

 

Da synes jeg faktisk HIMYM er bedre, med en viss variasjon i historieoppbyggingen. Dessuten synes jeg Marshall er en temmelig original karakter, og utvilsomt den flinkeste og beste i serien.

 

Andre oppskrytte serier:

Prison Break

Blue Mountain State (jeg lo bare ikke, for mye typisk college-humor for min del)

 

Walking Dead synes jeg er bra i forhold til konseptets potensiale. Høres jo gørr ut å se på zombie-escapes i flerfoldige sesonger, men de gjorde det ganske bra likevel. Ikke noen favorittserie for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ser heller "Two and half men" i stedet for reality-TV hvertfall.........er ikke ment å være noe mer en underbukse-humor som man kan småhumre av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...