ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Men ingen kan vel egentligsi hva som er den beste musa? for her er det jo forskjellige erfaringer.... Noen liker mx500, og noen liker v4.0. Det beste tipset blir vel antagelig å dra til en butikk å teste selv. mvh BalleMann Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Logitech Dual Optical! Logitech er mye bedre kvalitet enn Microsoft. Knappene går ikke i stykker etter et halvt år. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 vet Assen jeg holder det ****** skapet men hva jeg lurte på var.. på fingeren har du 3 bøyelige ledd. 1 knokkelen 2 neste ledd osv da jeg brukte den trykka jeg med ledd 2 skal dritten være slik? Hehe, det var det du mente ja, sorry ass. Vel jeg har egentlig aldri lagt merke til det i det hele tatt. Men jeg bruker som regel nr 2 og tuppen paa fingeren. Jeg forandrer stilling hele tiden. Vet ikke om det hjalp noe, men naar det er sagt saa er knappene veldig lange, men jeg syntes det er helt topp jeg. Frankie Singapore Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 offamej.... eneste som gjelder er Logitech Dual MouseMan w/cord Hehe Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Dere som har Logitech Dual optical! Hvor har dere fått tak i disse? finner dem ikke noe steder lenger Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dere som har Logitech Dual optical! Hvor har dere fått tak i disse? finner dem ikke noe steder lenger enig har hørt om den men jeg har aldri sett den musa noen sted da. Hvor er det dere finner den musa.. Bestikller dere den fra logitech sin side eller? Hadde vært moro og prøvd noe annet enn ie explorer.. Ikke at ejg skal konvertere til ny mus ass Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 dette er som en Intel eller AMD thread. er bare å gi opp å få et skikkelig svar, for det finst ingen fasitsvar jeg liker best intelli.. men det er meg Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dere som har Logitech Dual optical! Hvor har dere fått tak i disse? finner dem ikke noe steder lenger enig har hørt om den men jeg har aldri sett den musa noen sted da. Hvor er det dere finner den musa.. Bestikller dere den fra logitech sin side eller? Hadde vært moro og prøvd noe annet enn ie explorer.. Ikke at ejg skal konvertere til ny mus ass Jeg fant en nettbutik som hadde den musen... bowe data Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har Memorex RF cordless optical mouse som jeg er j**** fornøyd med Men det er et lite problem med den - av og til når jeg beveger den kjappt så henger den Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har Memorex RF cordless optical mouse som jeg er j**** fornøyd med Men det er et lite problem med den - av og til når jeg beveger den kjappt så henger den Hva skal jeg gjøre da? den ghar rett og slett for lite DPI Kjøp en som tilsvarer intelli 3.0 sin klase og oppover. Med disse opplever du ikke det at musa henger i raske bevegelser Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 sørg for å ha god musematte og.. det hjelper endel for hengingen og Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 sørg for å ha god musematte og.. det hjelper endel for hengingen og joa hhe seff Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 min intelli hoppet på en skitten tøymusematte.. men cola og gammel størknet middag reflekterer ikke så godt Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Absolutt INGEN TING slår Microsoft Intelli Explorer 3.0 Men Logitch mx300 pen 2. plass (mx500 er fæl ) Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Alle muser kan bri så lenge du blir vant til den Lenke til kommentar
emphi Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har nettopp kjøpt IntelliMouse Explorer 4.0 og er veldig fornøyd, bortsett fra en ting som jeg egentlig ikke tror har med selve musa å gjøre. Jeg synes den lægger altfor mye i windows. Min gamle PS/2 MS kule-mus var jo faktisk smoothere(!). Og det er jo litt snodig når IE4 musa sitter inne med specs som 1200 dpi ++ og da forventer man gjerne BEDRE ytelse enn sin gamle kule-mus! Har derfor en fornemmelse av at det heller har med driver/instillinger å gjøre. Har nemlig bytta muser noen ganger siden siste formatering... og det er akkurat som IE musa bruker driverne (og oppløsninga) til min forrige Logitech Cordless MouseMan (som forøvrig sugde) Når jeg kjører et prog som heter MouseRate (som viser oppdateringsfrekvensen til musa) ligger den på ca 107 i gjennomsnitt. MEN! for hver 2-3 gang den måler, så hopper den ned til under halvparten. Akkurat som det er lagg på USB porten som gjør at den systematisk hopper over noen 'steps' og dermed får en hakkete bevegelse på skjermen. Bruker heller ingen andre USB enheter nå som kunne forstyrre datastrømmen. Har også lagt inn nyeste drivere til HK/USB og IntelliPoint 5.0 som fulgte med musa ligger inne. Søkte litt rundt og fant ut at USB porten klarer ca 125 oppdateringer i sek fra en mus. Men altså.. hallo... det jeg opplever ligger langt under 125 hz! Fant også en litt svada MS-"løsning" som gikk ut på å fjerne noen registry keys ++ men det hjalp fint lite. SÅ hvis det er noen andre som har opplevd samme greie, med annen optisk mus også, så er jeg mucho takknemlig for respons! PS: Forutenom dette er jeg _ekstremt_ fornøyd med musa og håper hardt at problemet ligger i software'en. Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 så intelli 4.0 funker best med ps/2 eller USB? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 så intelli 4.0 funker best med ps/2 eller USB? usb 2.0 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Intellimouse 4.0 er en mus jeg kan fordra i lengden. Den er helt sensuell! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg bruker A4 Tech 4D ScrollTrack! Veldig bra mus, også til spilling! Testet i hw, fikk 3'er. Helt uenig! Test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå